Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 .. Kjenner en det på noe vis? Jeg har de siste par - tre dagene kjent at jeg har vondt i bekkenet mellom beina, liksom, der ungen kommer ut på et vis, hehe.. Har tenkt at det kanskje vider seg ut for å gjøre plass til hodet som vil ned snart? Jeg vagger som ei gås pga dette, skikkelig sjarmerende, hehe;) Men jeg KOOOOSER meg:D
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 jeg kan kjenne hvor hodet til babyen ligger,så da kunne jeg kjenne når hodet hadde festet seg,fordi jeg greide ikke å bevege på det men dette er andre barnet mitt,så jeg husker fra forrige gang hva legen gjorde for å kjenne om hodet var festet
gleder.meg Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har det slik som deg, HI. Hodet har ikke festet seg hos meg, men det er langt nede i bekkenet, og sannsynligvis er det det som gjør at det gjør vondt. Det henger vel litt sammen med bekkenløsning også.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 jeg ar hos jordmor i dag og fikk da vite at hodet har festet seg og ligger langt nede i bekkenet. kjenner det godt, må mye på do så gjør det litt vndt.. har nk litt med bekkenløysningen å gjøre men er nok hodet jeg kjenner også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå