Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Er så lei av servelat og leverpostei. Jeg liker ikke fisk:p
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Sånn kalkunskinke finnes vel i magre varianter? Cottage cheese er også sunt og magert.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Skinke, tomat, agurk, paprika, kylling, kalkun f eks. Servelat og leverpostei er vel ikke av det magreste?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Har selfølgelig den magre varianten av leverpostei og servelat.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Selv om det er de magre variantene av leverpostei og servelat, så er de faktisk ikke magre. Masse mettet fett der som man bør unngå. Hvis det kun er magert du vil pålegget skal være, kan du spise syltetøy (men mye sukker), crabsticks, skinke, reker, tomat, agurk, cottage cheese..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Eple. Jeg pleier å ha litt sukker og kanel på, mens ungene vil kun ha kanel. Masse agurk på skiva er godt, og kun agurk.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 er du gla i syltetøy da? kjøp deg en pose med frossne bringbær eller jordbær eller skogsbær. tin de opp og mos dem med en stavmikser eller gaffel. ha i litt flytende søtningsmiddel (samme som suketter bare flytende) heter natreen de og. og vips så har du et kjempe magert pålegg, mend 20 kcal per 100 gram=) ellers er spesialsalamien veldig mager, fordi hver skive er bare 5 gram, og ha på masse agurk, kjempe godt=) eller magerost. kremost fra sans? mager prim?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 mager prim er ikke særlig mager, bare bittelitt mindre fett enn vanlig prim
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 Pultost!! Knapt fett og masssse proteiner.. om du liker illeluktende oster.. personlig elsker jeg det ) Eller tomat, agurk, vårløk med salt og pepper.. det var min lunsj gitt
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 philadelphia light med tomatskiver og litt salt. kokt skinke med agurk. mager hvitost med paprika. kalkun pålegg med agurk. spekeskinge med litt appelsin! NAMNAM, ble sulten nå
ScaryMama Skrevet 4. desember 2008 #12 Skrevet 4. desember 2008 Det finnes 3% fett leverpostei og servelat, og de er jo magre, men det er likevel ganske prosessert mat. Mine favorittpålegg er cottage cheese, reker, roastbiff og diverse bønneposteier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå