Gå til innhold

Nå skal jeg.......... Hva skal dere???????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal få lille snuppa til å sovne, så skal jeg rive ut alle klærne fra skapet til gutten min, så skal jeg gå gjennom alle klærne hans, merke det som mangler, legge vekk det som er for lite, og sortere alt.

Hvis jeg får mer tid etter det, har jeg mange maskiner med tørre klær opp somskal legges sammen og inn i skapene. Så skal jeg til lege senere på 6 ukers kontroll med både meg og lille snuppa. Og da skaljeg gå opp sådet blir litt trim også. I ettermiddag skal jeg kanskej ha meg en by tur. Og ikveld skal jeg kanskje begynne på julebaksten??

Hva er deres planer for idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VASKE KLÆR, det trengs, skal prøve å henge dem opp også ; )

handle inn til julesnopet

spise middag, som idag blir pølser i pølsebrød

lage snopet

antakelig smake snopet

amme innimellom

få mini til å sovne tidlig ikveld

legge meg tidlig ikveld, slik at jeg forhåpentlligvis kan bli litt uthvilt til i morgen.

Har foresten også lagt brød til mannen så disse skal stekes nå.

Men det blir vel litt titting på bam også regner jeg med : )

Skrevet

Nå har jeg akkurat tatt en kattevask på tak og vegger, stua, kjøkkenet og gangen foreløpig, får se om jeg tar flere rom en annen dag.

Lillemor er i barnehagen, nå skal jeg og samboern kjøre og gjøre noen ærender og kanskje ta oss en tur på kafe siden vi er alene i dag.

Kl 15.00 skal jeg på jobb, til kl 20.00. Kort dag i dag, men det gjør ingenting. Da må jeg se hva brukeren har lyst til, men kjenner jeg henne rett har hun lyst å dra til byen å gå i butikker, det er langåpent til 20.00 i dag. Skal da se om jeg finner noen julegaver. Hun liker ikke at vi bare går og ser når vi er i butikker, hun liker at vi også handler. Kan jo forstå henne på en måte, er jo ganske unaturlig at bare den ene handler når man går sammen i butikker.

Skrevet

Akkurat vært på jobb, skal snart hente snuppa i barnehagen så skal vi lage middag. Blir fiskeboller i dag. Deretter skal vi lage ønskeliste til julenissen og sende avgårde. Har vært å kjøpt to nye adventstaker og kuler med lys i som jeg skal sette opp i dag. (Den ene gamle var ødelagt) Så må jeg jobbe steinhardt for å bli ferdig til eksamen. Grøss og jeg har ikke begynt på julegaver så jeg stresser litt kjenner jeg!

Skrevet

Akkurat da du skrev det der så holdt sykepleieren å ga meg ketorax faktisk :-) Husker tidspunktet! Sovna kvart over elleve ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...