Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Ja, jeg er pingle og tar opp anonymt noe som skjer på Skravle, men hva er poenget med å snoke på hverandre når man likevel har blitt enige om å gå fra hverandre? MÅ man virkelig legge fler stein til byrden ved å gjøre sånt, eller mangler jeg bare evnen til å sette meg inn i hvordan ting er og føles ved et såpass alvorlig brudd som et brudd med barn er?
Blåmandag¤ Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor tør du ikke skrive det på skravle?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Personlig har vi fri tilgang til alt på hverandre. Både mobil mail og facebook ol. Noe som resulterer med at ingen av oss gidder å bry oss med å titte på hva den andre gjør.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Fordi man er fortvilet. Det er ingen ønskesituasjon at to som har barn går fra hverandre. Man er fortvilet, redd, lei seg, sint osv Helt naturlige følelser og som kan få folk til å gjøre ting de normalt sett ikke ville gjort. Det å finne mere dritt om exen kan også over tid være til hjelp for å komme seg raskere i sorgprossessen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Nei si det, er vel bare en generell uvilje mot å si ting som kan være sårende og å ha sånne følelser knyttet opp mot nicket mitt. Siden jeg (irriterende nok for meg selv) stadig streber etter å være så "snill". HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Da er jeg med. Min umiddelbare tanke surret mer rundt det jeg alltid syns er så underlig, nemlig mange her innes hang til å snoke på hverandre, noe jeg aldri har skjønt poenget med, eller "gleden" ved. Og litt det at det umulig kan gjøre det noe enklere å opprettholde et ok forhold til hverandre overfor barna. Men ja, jeg skjønner jo at man er såret og lei og kan gjøre ting som er uvanlig for en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå