Gå til innhold

Noen "unge" mammaer under 25 her ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Er 21 år gammel og venter nr 2 i august ;)

Jeg har hatt slik en luksus at jeg har fått være hjemme med lillemann som kom i august 07. og blir værende hjemme til lille spiren er kommet å har rukket å bli ett år eller to! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

jeg er 23 år og venter førstemann. er ferdig med utdannelsen min, og jobber nå i friluftsbarnehage. Bor på Jessheim. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat fyllt 20, og er gravid med førstemann:) i nærheten av ålesund. jobber i barnehage, og har fagbrev som barne og ungdomsarbeider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og syns det er hemla tungt å ha lange dager på skolen i tillegg til å være gravid. Må også levere og hente min datter i bhg. før og etter skolen. må bare jobbe meg gjennom en dag av gangen. må holde ut til juni, kan ikke kaste bort ett år skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 her, fra fredrikstad.. venter nummer to=) går som privatist for og gjöre ferdig hjelpepleien... planen var å begynne spedbarn og barsel til sommeren, men nå ser det ut som jeg ender opp på barsel i stedet, så da får jeg utsette det et år...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii :) Blir 20 år og vente på min 1 :) Har termin i 7 august :) Håpe veldi på at den kjem da (07.08.09 ) :) Bor i Harstad og studere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

24 år her, fra Sarpsborg (84 mod), venter gutt nr 2 den 10 august.

Jobber i barnehage, men har vært sykemeldt siden januar pga bekkenløsning:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så gøy, du har termin på 19årsdagen min! :D Har selv termin 14 august<3 Kjæm fra Trondheim æ å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de yngste her, 19 år gammel... Venter ei lita jente 4 august, hun er min første. Frem til nå har jeg gått på skole, kommer til å fortsette med det etter året mitt hjemme med jenta vår. Bor i Drøbak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år og går på skolen, men ferdig til sommeren. Skal være hjemme med småen ett år før jeg starter som lærling. Bor i Drammen og har termin 20.august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24 år, ferdig med utdannelse og er i fast jobb

Venter min første, en liten jente, i midten av august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 20 og venter prinsesse nr 2 27. aug. Holder på å avlsutte almennfaglig påbygging og har søkt sykepleien som jeg skal ta neste høst (2010).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21,blir 22 i juli:) venter gutt nr2 i august:) er ferdig med utdannelsen og ble ferdig med den i juni07:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei! jeg har 3 år videregående.. men forløpig ikke tatt noe videre, må finne ut hva jeg vil først..:-) er 24 år og venter nr 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddelu!!

 

jeg er 23 år fra stavanger og venter min første :-D er akkurat ferdig med andre året på sykepleien, skal ha et halvt år med permisjon før jeg begynner å an igjenn, vil henge minst mulig etter :-D ,blir ikke så mye forelesninger, mest skriving av bachlor opgave så har tenkt å ta me litlingen! :-) bare ta kontakt hvis det er noen andre fra stavanger område ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 19år 10august, og venter jenta mi 14august. Jeg kommer fra Trondheim, har gått helsefag men har ikke gått skole dette året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er 23, bor i Vestfold, venter nummer to. Er hjemmeværende med nummer en, og har tenkt å være hjemme med barna en noen år fremover hvis vi får til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...