Gå til innhold

Noen "unge" mammaer under 25 her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 21 år gammel og venter nr 2 i august ;)

Jeg har hatt slik en luksus at jeg har fått være hjemme med lillemann som kom i august 07. og blir værende hjemme til lille spiren er kommet å har rukket å bli ett år eller to! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg er 23 år og venter førstemann. er ferdig med utdannelsen min, og jobber nå i friluftsbarnehage. Bor på Jessheim. :)

Skrevet

Jeg er 23 og er lerling..

Kommer fra trondheim og venter mitt 2 barn :-D

Skrevet

akkurat fyllt 20, og er gravid med førstemann:) i nærheten av ålesund. jobber i barnehage, og har fagbrev som barne og ungdomsarbeider

Skrevet

Jeg og syns det er hemla tungt å ha lange dager på skolen i tillegg til å være gravid. Må også levere og hente min datter i bhg. før og etter skolen. må bare jobbe meg gjennom en dag av gangen. må holde ut til juni, kan ikke kaste bort ett år skole.

Skrevet

er 23, venter nummer 3 nå=) driver med studier via internett- har studert med de 2 første=)

Skrevet

21 her, fra fredrikstad.. venter nummer to=) går som privatist for og gjöre ferdig hjelpepleien... planen var å begynne spedbarn og barsel til sommeren, men nå ser det ut som jeg ender opp på barsel i stedet, så da får jeg utsette det et år...=)

Skrevet

Heii :) Blir 20 år og vente på min 1 :) Har termin i 7 august :) Håpe veldi på at den kjem da (07.08.09 ) :) Bor i Harstad og studere :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

24 år her, fra Sarpsborg (84 mod), venter gutt nr 2 den 10 august.

Jobber i barnehage, men har vært sykemeldt siden januar pga bekkenløsning:(

Skrevet

Haha så gøy, du har termin på 19årsdagen min! :D Har selv termin 14 august<3 Kjæm fra Trondheim æ å

Skrevet

Jeg er vel en av de yngste her, 19 år gammel... Venter ei lita jente 4 august, hun er min første. Frem til nå har jeg gått på skole, kommer til å fortsette med det etter året mitt hjemme med jenta vår. Bor i Drøbak:)

Skrevet

21 år og går på skolen, men ferdig til sommeren. Skal være hjemme med småen ett år før jeg starter som lærling. Bor i Drammen og har termin 20.august:)

Skrevet

Er 24 år, ferdig med utdannelse og er i fast jobb

Venter min første, en liten jente, i midten av august

Skrevet

Er 20 og venter prinsesse nr 2 27. aug. Holder på å avlsutte almennfaglig påbygging og har søkt sykepleien som jeg skal ta neste høst (2010).

Skrevet

Jeg er 21,blir 22 i juli:) venter gutt nr2 i august:) er ferdig med utdannelsen og ble ferdig med den i juni07:)

Skrevet

heihei! jeg har 3 år videregående.. men forløpig ikke tatt noe videre, må finne ut hva jeg vil først..:-) er 24 år og venter nr 2!

Skrevet

Tuddelu!!

jeg er 23 år fra stavanger og venter min første :-D er akkurat ferdig med andre året på sykepleien, skal ha et halvt år med permisjon før jeg begynner å an igjenn, vil henge minst mulig etter :-D ,blir ikke så mye forelesninger, mest skriving av bachlor opgave så har tenkt å ta me litlingen! :-) bare ta kontakt hvis det er noen andre fra stavanger område ;-)

Skrevet

Jeg blir 19år 10august, og venter jenta mi 14august. Jeg kommer fra Trondheim, har gått helsefag men har ikke gått skole dette året.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er 23, bor i Vestfold, venter nummer to. Er hjemmeværende med nummer en, og har tenkt å være hjemme med barna en noen år fremover hvis vi får til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...