SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jenta mi river opp og styrer så fælt med sprinkelbeskyttern. Hun er 7 mnd. På tide og fjerne?
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Sønnen min er 21 mnd og har den ennå. HAdde tenkt å kjøpe ny jeg siden han lissom har tråkka ned den gamle. Er ikke like fast lenger etter div runder i vaskemaskina haller...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Jeg husker ikke helt når vi fjerna vår, men tror det var etter hun slutta med smokk. Var så greit å ha sprinkelbeskyttern der sånn at ikke smokken datt på gulvet hele tiden, har ikke fått meg til å bruke smokkesnor på natta siden den dingsen man fester på tøyet liksom er så i veien (sikkert bare jeg som er rar).
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Syns den er i veien lissom..
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Det er jo ikke noen regler for det. Om du synes den er i veien, så bare ta den bort. Minsten på 11 mnd har akkurat flyttet inn i sprinkelsenga, og jeg har lurt på å kjøpe en sånn kant for å holde smokken på plass og for å gjøre det lunere.
lille sprelle Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 vi har akkurat flyttet frøkna over i sprinkelseng (8,5 mnd). Har sprinkelbeskytter rett og slett fordi vi ikke vil ha baby som våkner med "hakk" i hodet fordi hun har klart å ake seg opp dit når hun sover. Hun leker med den innimellom (er jo så inmari fine snorer! hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå