Gå til innhold

Sykepenger i desember, for n'te gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står 2 utbetalingsdatoer på sidene til NAV, noen som vet hvilken som gjelder for oss som vanligvis har utbetaling den 25. hver mnd ellers? Eller får man utbetaling for begge datoene, da med null skatt for første 2 uker den 14. og så med vanlig skatt de siste to ukene den 19.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke...

Synes bae du skulle få svar :)

Ring NAV. Det er ikke lett å komme i gjennom der, men det er kanskje det greieste for å få et korrekt svar?

Skrevet

Hehe, søt du er da :o)

Tror ikke jeg gidder å ringe, men kan jo sende en mail. Det er jo ikke sånn kjempenøye egentlig men kjekt å vite hvis noen hadde svaret klart allerede :o)

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Ja de har fjernet datoen 2.desember nå?

Stod nemlig

2.des

15.des

19 des

under utbetaling sykepenger desember før jeg ringte dem. 2.des var jo refusjonsdagen til arbeidsgiver så den skulle de ta vekk!

Jeg fikk beskjed om at jeg ville få pengene den 15.des, ettersom sykemeldingen jeg leverte 1 november gjelder til 5 januar. så da er alle mine papirer klart og jeg ligger i første pulje som blir kjørt 15.

Det skal være halv skatt av HELE inntekten for desember.

og jeg får normalt 25. de andre mnd.

Skrevet

Det er bare så frustrerende når man ikke får noe svar, så får du innlegget ditt øverst på listen også da, vet du...så kanskje det logges på nye brukere som ser spørsmålet ditt etterhvert ;)

Lykke til!!!

Skrevet

Aah, takk for svar leelu :o)

Da regner jeg med pengene kommer 15. her også, lenge siden sykemeldingen (gjeldende frem til 6. januar) ble sendt .o)

Skrevet

Oj, nav var kjappe på å svare på eposten :o) Fikk forøvrig samme svar som leelu sa - 15. desember, og utbetalt i sin helhet, just in case noen andre skulle lure ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...