Kulå Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Må visst vaske litt klær og i dag, begynner å bli nokså tomt i skapene Men det er noe dritt å henge opp klærne etterpå, skulle ønske det fantes en maskin som gjorde det. Ja, jeg vet det finnes tørketrommel og det har jeg og, men bruker den mest til håndklær og undertøy.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Bruker også mest tørketrommel til håndklær, sengklær, sokker (for de gidder jeg ikke å henge opp en og en) og undertøy (de kokes sammen med håndklærne). Men når det har hopet seg opp, slik det har gjort her i det siste så går det mye i tørketrommelen. Så nå ligger det mange tørre klær oppe klar til å legges sammen å komme seg inn i skapet.. Kaller det en evig ond sirkel...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Synes det værste er å få bretta klærne og få de inn i skapene.
blond Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg drømmer også om en maskin som henger opp klærne for meg, tror det kalles husmor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå