*ViMsA* Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 vi har et problem der noen har stjålet/kastet posten vår over lang tid slik at det nå viser seg at vi har en masse regninger som har gått langt uten at vi har visst om de. Nå prøver vi å finne ut hva vi skylder hvor, slik at vi får ordnet opp. Men eg sliter litt med dette brevets form... Uansett hvordan jeg vrir og vender på det, redigerer og skriver om så blir det mer personlig i formen enn jeg pleier skrive i slike upersonlige brev... Er dette greit tror dere? Det er jo veldig personlig og vanskelig å havne i en slik situasjon...
Guri Malla har to små Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Angående brev / purring (spesifiser) fra dere (selskap) Viser til overnevnte brev og vil gjerne ordne opp så raskt som mulig. Situasjonen har dessverre oppstått da vi over lengre tid ikke har mottatt all posten vi skal. Dette burde vi selvsagt ha oppfattet tidligere, og vi beklager at vi ikke har gjort opp for oss som avtalt. Håper dere kan spesifisere for oss hva vi skylder fram til nå slik at vi kan betale våre utestående krav så raskt som mulig. På forhånd takk. Mvh, xxx Eller noe i den duren! Kreditorene bryr seg egentlig ikke så mye om hva som har skjedd, de er mest interessert i hvordan dere skal løse det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå