Kjærlighet <3 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Og er det noen av dere som har begynt å teste enda? Jeg er veldig usikkerpå hvor lang syklus jeg har, siden dette er første siden fødsel. Men med 28 dagers syklus har jeg ikm den 7 og med 30-31 dagers syklus som jeg hadde før jeg ble gravid blir jo ikm rett overhelga:-) Brukte el tester men fikk ikke fullt utslag på de... men sterkeste resultat var lørdag/søndag 22-23 nov. Da er vel el mellom 23-25 nov. Så tror nok mest at jeg er kommer i 30-31 dagers sykluser igjen... med ikm over helgen. Er veldig spent, men litt engstelig også... Hvordan er det med dere?? :-)
lovise78 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Tror jeg har IKM 9.desember, men veldig usikker. Ureg syklus, og har hatt el-slim lignende utflod de siste 10-11 dager, så har vel sikkert bomma på eggløsningen.... Hadde tydelig el-slim 23.nov, men så har det fortsatt med el-slim lignende utflod siden da... Ingen symptomer her. Enn hos deg?
Kjærlighet <3 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Ingen symptomer her heller.. Men det har jeg ikke hatt så tidlig med de andre barna mine heller da. Så ser egentlig ikke på det som noe neg .-) Eneste er vel at jeg har bestandig lyst på ett eller annet å spise, og det pleier jeg å ha ifm mens :-( Men det er vel bare å vente å se, spennende er det hvertfall-.Det hadde vært så moro med en liten spire i magen før jul :-D
kattra Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Så morsomt, jeg har det akkurat likt: testet pos på ELtest 23 og 24 og er også litt usikker på når ikm er, har hatt 29-35 dagers sykluser siden jeg fikk tr tilbake etter fødsel. Kjenner heller ingen symptomer, men blødde litt i går, så håper det var festningsblødning selv om jeg ikke hadde det på forrige svangerskap. Kjente det veldig i brystene sist og at jeg ble trøtt, men ikke så tidlig og nå ammer jeg litt enda, så kan vel spille inn på brystfølelsen kanskje. Kjipt å teste for tidlig også, men er ikke lett å holde seg.. blir nok test på lørdag/søndag. Lykke til til dere!
Kjærlighet <3 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har vært gravid tre ganger og kun det ene gangen har jeg hatt festeblødning :-)
kattra Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Kjære deg, jeg så profilen din og ble så lei meg, så tøff du er som prøver igjen nå! Håper det er en liten spire på gang hos oss begge :-) Da du hadde festeblødning, var det mye blod og var det "nytt" blod liksom? Jeg hadde i går og forgårs kveld, og ingenting i dag...
Kjærlighet <3 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2008 Min festeblødning varte bare en dag, det var nytt blod ja. Har hørt andre har det flere dager, men da ikke like kraftig som mens... Vi får krysse fingrene og se hva som skjer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå