Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hei=) Jeg er en jente på 21 år som har prøvd å bli gravid sammen med mann min på 21 år, dette har vi prøvd på i 1 år og til slutt ble det klaff med pergotime tabletter=) Jeg har akkurat testet positiv så jeg er litt i ekstase akkurat nå=)=)
Stine? Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer så mye=) Velkommen inn på 1.trimester:)
♥REBECCA♥ Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 gratulerer er selv lykkelig gravid med tredjemann:) men er i min 17 uke da, så skulle veld ikke vøret her inne:) men koselig her inne på 1 trimester:)
Prinsen & spiren Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer : ))) Ser vi er like gamle, send gjerne en meld hvis du vil : ) Bare koselig og komme i kontakt med andre gravide;)
Snikskytteren er storebror! Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 nei å nei så koselig a:) Gratulerer! Selv er jeg 22 år, har en sønn på 4 og er nå i uke 10 med nr to
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Tusen takk for det jenter=)=) det kommer nok noen spm her unnerveis tenker jeg=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå