Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 eller x-sambo, han har bare ikke flytta enda, har drivi å sendt mlder å brev til ei dame han holdt på med før vi ble sammen siden lenge før det ble slutt!!! jeg er så sinna å skuffa nå, at det går an bli respektløs!!! her har jeg alltid vært trofast, gitt han de to nydligste ungene i verden å stått på pinne for han gjennom 4 år å dette er takken??! jævli koselig for meg å vite at han sitter å sender bilder av kuken sin til en annen dame mens han fortsatt bor her... fader altså.. :-(
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 kast han ut...enkelt og greit:)
Jente89 ♥ Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Syns det er direkte HÆSLI med penisbilder jeg.. Sorry at jeg sier det Det er ikke noe sælig å drive på sånn.. Han har jo 2barn. Kan ikke drive på sånn.. Stakkars deg som må leve med det. Så lenge det er slutt så kan han vel drive på sånn, men altså, går jo ann å ta litt hensyn å vise respekt uansett.. ¨ Men sier han at han gjør det? eller snoker du?
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 jeg snoker, men har jaggu tenkt å si fra om d å idag.... har blitt skuffa for hver gang jeg har snoka.. nå har jeg ikke behov for det lenger.... jeg synes å penisbilder discusting!! han har aldri sendt til meg...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 sett tinga hans på trappa eller no. HAdde ikke giddi og sett trynet til min om han hadde gjort det. siden han begynte jo før det var slutt.. Pælm han ut..
Jente89 ♥ Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Syns det er bare dumt å snoke !!! DET skjønner jeg ikke poenget i.. ! Man skal kunne spørre, å få svar, ikke måtte snooooke seg til å vite. Jeg hadde en samboer som snoka, som leste msn loggen min, mobilen min og ALT som var. Laga seg profil på nettby (uga seg for å være ei jente på 21 fra sogn å fjordane) + at han utga seg for å være en alene far her i trondheim med en sønn på 3år som hadde frihelg samtidig som meg for å sjekke hva jeg hadde gjort!!!! det er å gå langt over streken ! Faen hater snokere !!!!
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 vet ikke om jeg klarer det... blir så mye ekstra helvette....
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Kjære deg! Hvis dere er enig i at forholdet er 110% ferdig og det er ikke mere dere har sammen, har jeg ville gjort alt for og ikke bo med han. Vet ikke hvor lett det er for dere men. Når man er nettopp ferdig med et forhold er man jo gla i hverandre og da sårer alt av sånne ting. Hadde dere bodd vær for dere hadde dere også hatt tid til og godta alt rundt dette med et brudd. Ligger mye i et forhold som blir slutt når det er barn i bilde. Fordelen er jo at dere skilles som venner pga barna. Det hadde blitt mye enklere for dere begge :-) Hadde dette vært meg så hadde jeg sikkert endt opp med og ta igjen på han, sendt mld med noen når han hadde vært i rommet,fått noen til og ringe meg når han var der osv. Det hadde ikke ført til noe godt det heller. *lykke til*
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 men jeg har spurt å ikke fått svar.. å har ikke følt at jeg kunne stolt på han, å han gjemmer tlf å pc å alt... forsvarer ikke i det hele tatt at jeg snoka, for det liker jeg ikke selv, i det hele tatt... men jeg klarte ikke å dy meg!!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Men noen ganger er det nødvendig med litt snoking... Tror ikke eksen til HI her hadde svart ærlig om hun spurte om han sender bilder og kommuniserer med ei annen dame. Det er som regel NOE som gjør at man må prøve å finne ut av mer... Til HI: Jeg hadde gjort som ei annen her foreslo - sett tingene hans på trappa, men la han få vite hvorfor du gjør det. Å snakke sammen hjelper ikke så mye i en sånn situasjon tror jeg... Ikke når han bevisst har gjort det så lenge.
lamlim Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 for en utrolig tulling av ex du har!! Men prøv å hev deg over det, ikke synk like lavt som han, tenk først og fremst på barna, han kommer jo alltid til å være faren deres. Tenk på at en dag, når alt dette har roet seg og han har flytta ut og du har møtt den nye mannen i ditt liv, så innser du at dette bruddet var det beste som kunne hendt deg! Han bare er en barnslig tulling og at du fortjente så mye bedre!!! Skal love deg at dersom du tar ting pent, kommer han krypende tilbake en dag. Men da kan du pent avfeie han!! deilig!!! Lykke til!
erteposen + 4 Skrevet 4. desember 2008 #12 Skrevet 4. desember 2008 Er det på vei til å bli slutt før dette, eller er dette den eneste årsaken til at du bryter opp familien? Hadde også blitt rasende, men du må jo regne med at han også blir det siden du har snoket. Jeg hadde hørt på hva han har å si før jeg tilter fullstendig. Er dette det eneste som har skjedd hadde jeg vurdert i alle fall å gå i terapi før jeg hadde kastet han ut.
lystige lerke Skrevet 4. desember 2008 #13 Skrevet 4. desember 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt snoker. Og jeg skjønner enda mindre at du snoker når dere ikke lenger er sammen.
Vrimle Skrevet 4. desember 2008 #14 Skrevet 4. desember 2008 Jeg skjønner ikke hva som var ille med at HI hadde snoket, når hun ikke stolte fullt på han så må det være lov til det. Jeg og sambo bruker mobilene og pcene til hverandre stadig vekk, vi har jo ikke noe å skjule uansett! Når en er sammen med noen så skal en jo dele alt mener jeg. men huff, skjønner at det ikke er lett for deg HI, men prøv å få han ut så fort som over hodet mulig! Han fortjener ikke å være i samme hus som deg etter å ha gjort noe sånt..
Vrimle Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 HI skriver jo i første innlegget at han har holdt på med det lenge før det ble slutt mellom dem..
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 4. desember 2008 #17 Skrevet 4. desember 2008 gamle erteposen: det ble ordentlig slutt forrige torsdag, fram til da har han fornektet det virket det som... men han har sendt mld med henne siden i alle fall 20 nov... så det er ikke noe av årsaken egentlig, det bare bekreftet valget vi tok, jeg ville egentlig prøve å få det til, men fikk ikke respons av ham...
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 4. desember 2008 #18 Skrevet 4. desember 2008 lamlim: tulling ja!! krypinga kan han bare spare seg... æsj! :-p jeg vet at bruddet er til det beste.. men han kunne ha ventet med grisemld å div til han var flyttet ut...
1 Skrevet 4. desember 2008 #19 Skrevet 4. desember 2008 Skjønner din frustrasjon, men er det helt heldig at du skriver slik om dine barns far når det av din profil helt tydelig går frem hvem du og dine barn er?
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 4. desember 2008 #20 Skrevet 4. desember 2008 lille william: ¨sånn hadde vi også det før... hadde ingenting å skjule å hadde hverandres koder å passord til omtrent alt... men plutselig begynte han å endre alt... å bare sa at jeg trengte ikke vite...
OsloMor Skrevet 4. desember 2008 #21 Skrevet 4. desember 2008 Det er vel ikke akkurat HI sin snoking som er det betenkelige her? Han virker som en fyr som er utrolig destruktiv for deg, og det beste er vel å ikke ha muligheten til å snoke (les:kaste fyren ut) når han driver på slik. Det er jo ikke bra for ungene deres å være i en slik atmosfære heller, de merker jo dårlige vibber og stemning. Så siden du ikke vil han skal flytte enda, så får du bare late som om du ikke vet det, slutt er det jo uansett. Lykke til!
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #22 Skrevet 4. desember 2008 Kjære frøken Linda, ikke skriv om sånne ting så lenge du har fullt navn og adresse på profilen din....
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 4. desember 2008 #23 Skrevet 4. desember 2008 ikke så nøye, han er jo en dust og en egoist uansett...
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 4. desember 2008 #24 Skrevet 4. desember 2008 eeh.... jeg har aldri sagt at jeg ikke vil han skal flytte, men han har ikke noen plass å bo, å vi hadde egentlig avtalt å feire jul sammen.... men nå er jeg mer i tvil...
erteposen + 4 Skrevet 4. desember 2008 #25 Skrevet 4. desember 2008 Da forstår jeg mye bedre. Mitt poeng er vel bare at vi alle gjør feil og tar dumme valg, og det er ikke alltid ting er så svart/kvitt som vi dib damer liker å tro. Da var det ikke en enkelt episode:/ Kanskje litt greit at dette kom slik at du slipper å se deg tilbake og andre/lure på om du har gjort et feil valg. Ikke bruk energien din på å være bitter. Hadde vært mer bekymret for hvilken dame han har funnet seg som liker penisbilder:) Lykke til videre!!! Du virker som ei dame som klarer deg godt alene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå