Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Så har jeg ENDELIG blitt gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kan nesten ikke fatte og begripe dette her... til tider trodde jeg at dette her aldri kom til å skje med meg!!!! Jeg er antagelig i uke 7+5, men det vet jeg jo ikke da...... Dette her er mine symptomer: kvalme(nesten så jeg ikke merker noe) om kvelden/natt trøtt...... dette er litt opp og ned...... VELDIG surrete, glemmer hele tiden, husker ikke ord osv ømme og større pupper det brune rundt puppen har vokst og blitt brunere diarè om natten våkner 3-4 ganger pr natt mareritt om veldig rare ting!!! Ja, dette var vel mine symptomer...... ------------------Blåser babystøv til dere alle---------------------------------------- Masse lykke til!!!! Tusen takk for den støtten jeg fikk her gjennom dette året=) Håper jeg ser dere alle igjenn snart på 1.trimester
blirjegsnartmamma Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 jeg kommer etter i januar snuppa!!! Dette fortjener du så inderlig Er så glad på dine vegne!! Masse klemmer
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer så myyyyyyeeeeee! Lykke til videre! Klem
*SmurfeMamma* Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 å jippi for deg:) så moro!!! Gratulere så masse, en utrolig god følelse å sitte med en posetiv test i hånden når man har fått så mange negatvie tidliger.. lykke til videre på den utrolig ferden du har foran deg:) vil du vite kjønnet?? jeg har en følelse på hva det blir:)
monca*84*j12 Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Hurra..... lykke masse tiil og kos deg med voksende mage... *tar til meg babystøv*
Venter09<3med ny spire Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 gratulerer så mye.... har selv vært her inne i over 1 år... beynner å bli ganske lei nå.... fått beskjed at det ikke er noe å gjøre, de vil at vi skal prøve normalt frem til mara/april nå.. men syntes det er lenge jeg. selv om jeg er 22 så er det lenge... så tar med meg masse baby støv jeg...
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Tusen takk for det ALLE sammen.... dere må komme fort etter jenter=)=)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 LilleKnøtt~ (1pp) Hei=) Ja, kunne tenkt meg å vite kjønn..... jeg har en liten følelse på gutt, men vet jo ikke da...... har du noen følelse på om jeg går hele veien????
KarLuc +1? Skrevet 4. desember 2008 #12 Skrevet 4. desember 2008 Vil hive meg på her og si gratulerer så myye det var endelig på tide for dere... det er en god tid å få unge på da den kommer... kanskje litt varmt, men ihvertfall ikke for kaldt Håper eg henger meg på om ikke lenge Lykke til og kos deg i tiden framover.....
jobber med saken har klart det Skrevet 4. desember 2008 #13 Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!
Elva Skrevet 5. desember 2008 #14 Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer sååå masse! Misunner deg noe vanvittig. Jeg har også prøvd i 1 år nå, og skal begynne meg min første pergokur når mensen kommer. Hvor mange kurer tok du? Lykke til i svangerskapet
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 så koslig med så mange gratulasjoner da=) Tusen takk=)=) Elva: Jeg tok en dobbel kur jeg så klaffet det=)=)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. desember 2008 #16 Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer såååå mye!!!! Dette fortjente du =) Ønsker deg et riktig fint svangerskap, flott fødsel og ikke minst en kjempekoselig barseltid - det går bare så altfor fort, kos deg, hehe =) Klem fra
Venter09<3med ny spire Skrevet 5. desember 2008 #17 Skrevet 5. desember 2008 elsker barn: tok de tester av kjæresten/mannen din eller var det bare du som var hos gyno? har ikke blitt spurt at han skal være med eller noe.. eller er det noen andre som vet om han må bli med for at vi skal få noe hjelp-???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå