Brno 08,09, + 12:) Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 var på ul igår, trodde jeg var nesten 7 uker, men veldig usikkert pga pilleslutt og ble gravid rett etterpå. Har kjent veldig få symptom, og var redd for det. Legen bedømte embroyoet til å være ca 5,5 uke. At jeg har blitt gravid mellom 1-5 november. Det kan godt stemme. Men siden han ikke fant noe hjerte skal jeg tilbake om to uker. Trodde jeg skulle bli kjempenervøs av at han ikke fant hjertet, men alt unntatt det så bra ut.. ikke blødd eller noe, så tror mer at det skal gå bra nå. Satser på å se sterk hjerterytme den 17!
meandmylittle Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Hei! Du vet,det er ikke så ofte de klarer å finne hjertelyd så tidlig i sv.skapet, så det er jo ikke uvanlig. Og når legen sier at alt ellers ser bra ut og at du ikke har bløff noe,er jo et veldig bra tegn da:-) Du skal se dette går bra :-) Skal selv til ultralyd imorgen, er 10 uker etter min (og legens) beregning,så er veldig nervøs.. men jeg heller ar ikke blødd noe og ikke hatt noe smerter,så roer meg ned med at det er et godt tegn:-) Lykke til den 17!
lioness* Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hjertet begynner vel ikke å slå før omkring slutten av uke 5 eller beg av uke 6 (babyverden sin terminkalkulator sier 25 dager etter befruktningen), så det er sannsynligvis akkurat litt for tidlig til å kunne se det. Lykke til på neste ul, det går sikkert kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå