Gå til innhold

Noen som har prøvd Bibabath ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare dusj i huset og hadde syntes det var kjekt å kunne hatt lillegutt i et lite bad, og dette virker som en grei løsning. Men siden det er så dyrt så vil jeg høre om andres mening/erfaringer før jeg går til innkjøp. Når nr.2 kommer og blir eldre så hadde det jo vært kos å bade begge to i samme slengen.

Badet er så knøttlite at det vil ta stor plass når det er i bruk - så da vil jeg være sikker før jeg kjøper den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det. Utrolig fornøyd!! :) Den justeres så den kan stå inni dusjen. Og etterpå slår du den bare sammen, og setter den bak døra el. Kjekt med propp i, lett å tømme ut. Begge barna mine bader samtidig og det er fin plass. Og den rommer masse vann. Kan bare anbefale den!!! :)

Skrevet

Har ikke målt dusjen vår enda, men den er ikke standard. Den er litt smalere enn normalt tror jeg og lang - dekker en kortvegg.

Hvilken farge har du ? Så en på Alessi - men den er bare hvit. Søkte på nettet og fant noen med noen mønster og farger, men dem leverte ikke til norge, tror jeg.

Har veeeeldig lyst på en slik da :o)

Har du noe under eller det hardt for å dem å sitte ? Er fliser på gulvet hos oss - men jeg har en badematte som dekker hele gulvet så det ikke er hardt å stå eller sitte for ham.

Skrevet

Jeg har blå ramme og hvit "duk" med blå bobler på. Jeg synes den er fin, da. Glemte også å fortelle at den fint kan brukes ute også på sommeren, og da synes jeg det er litt kjekt at den ikke bare er hvit.

Jeg tror jeg kjøpte min på www.lilleprinsen.no.

Vi har ikke noe under den, og de har ikke klagd. ;) Det skulle vell ikke være noe annerledes enn i et annet badekar, da underlaget også er hard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...