Chiquita Bananas Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er elendig på å styre og stelle i huset og synes alt er tungvint. Ser flere innlegg med masse spørsmål og råd - så kan dere ikke samle alt her så alle kan få utbytte av det ) Kjøpte Jif vindusvask og syntes det var kjempelett og resultatet ble fint, men har ikke gidda å bruke det mer enn en gang. Vinduene ser ikke ut og nå er det snø ute - kan man vaske vinduer for det eller kan det blir skjoldete og stygt ? Har en stor hund som slagger når han rister seg og det spruter dritt fra munnen hans som henger seg på vegger, dører og skapdører - hvis jeg ikke har sett det så størkner det og er nesten umulig å få av uten å skrape av malingen. Er så drittlei av de stygge merkene... noen tips ? Er så mye støv i lufta - har varmepumpe med filter og dårlig på å tørke støv (er så mye småstæsj rundt omkring og ikke lett å tørke støv hehe..) Noen tips for å få luften renere ? Føler det ikke hjelper å lufte heller - er fortsatt støvete for det. Vask av dusjkabinett ? håper dere har mange gode og lette tips for oss som ikke er glad i å skrubbe og vaske.......
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jif vindusvask og puss over med avispapir etterpå, det gir rene vindu. Kan fint vaskes selv om det er snø og kaldt ute, men ikke om det er frost på selve vinduet da må det tas bort først. Ellers så er mitt eneste tips til de som vil ha et rent hus å gjøre ting ofte. Tørker en ofte over vasken på badet, eks hver kveld- blir det ikke store taket å ta. Samme med kjøkken og stue. Støv er kjedelig å tørke ja, men må gjøres. Bruker sann swiffer duster, Jif har noe lignende og. Blir litt mer morsomt da. Støvsug ofte, da blir det heller ikke den store jobben. Ta heller bare innimellom og dra frem sofa, og andre ting som står i veien på gulvet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå