Gå til innhold

2 åringen min trenger nye vintersko... hvilke? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må legge til at det ofte er veldig kaldt her... gjerne helt ned i 20 - 30 minus.. selv om man ikke er ute å leker da, så fraktes man jo til og fra barnehagen og trenger sko som er varme =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har planer om å prøve Sorel i år til vår jente på 3. Hadde Kavat i fjor, de var gode og varme, men har lyst på noen som går ett stykke opp på benet i år. Er på tilbud hos G-sport til 399 nå. Er med en tykk ullsokk som man kan velge å ha i eller ta ut. Vi har nesnalabber og, men de er veldig glatte, så må være skikkelig snø, ikke is.

Skrevet

Jeg har og sett litt på sorel.. Har du hørt om noen som har de, om de er fornøyde? =) Husker selv fra da jeg gikk i barnehagen, jeg hadde cherox og var alltid kald på beina.. =/

Skrevet

Mener Sorel ikke kom så bra ut i årets test? Viking og Ecco goretex kom veldig godt ut, men de er kanskje litt dyre. Vi kjøpte Friends, Coop Obs, sine, og kan ikke si meg fornøyd. Blir fuktige gjennom!

Skrevet

Da er de utelukket da! Takk for tips! =)

Skrevet

Vi har brukt Viking sine 3 år på rad. Er kjempe fornøyd!

Skrevet

vi har kjøpt Kamik "shadow" som er superlette OG veldig varme! Kosta skjorta, men vi og lillemann er svært fornøyde med de så da får prisen bare være! Bet 799 for de på Barnas Hus på Alnabru. De er brukt nå i både mange minus på fjellet, og milde dager hjemme i Oslo og holder mål og vel så det! Superfornøyde er vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...