Gå til innhold

Tre uvedkommende i hagen i natt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har ikke noe med graviditet å gjøre, men må bare dele en ekkel historie med dere i dag.

Jeg våknet ved ett tiden (skulle selvfølgelig på do...), da jeg legger meg igjen hører jeg skritt og hviskende stemmer på utsiden. Nå skal det sies at svigers og vi har hvert vårt hus på en liten pynt, litt sjenert fra andre. Tenkte selvfølgelig at det var de som kom hjm fra et eller annet, så roet meg med det.

Etter ca. et kvarter hører jeg plutselig hviskende stemmer igjen og skritt på utsiden av vinduet vårt, da reiser jeg meg opp og begynner å fikle med vinduet. Da løper det noen nedover i hagen vår. Får endelig vekt mannen min og forteller hva som har skjedd. Han kler på seg og løper ut. Der finner han spor etter tre personer som har gått fra dør til dør hos oss, svigers, boder og garasjer, sporene går videre gjennom noen busker. Han slenger seg i bilen for å finne dem og plutselig går det opp for meg at jeg er alene igjen med to små barn og er en dag på overtid i tillegg. Finner frem kniv og mobil og håper mannen kommer snart.

Endelig kommer mannen inn døra og hadde ikke funnet dem - desverre.

Er litt skjelven i dag kjenner jeg, det er lenge til mannen min skal reise bort fra meg kjenner jeg.

Dette ble veldig langt, men måtte dele det med dere.

Husk å låse dørene deres:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy,så ekkelt!!

Skjønner godt at du fikk deg en støkk da ja =(

Skrevet

Er det her i Fredrikstad? satt akkurat og leste i avisa om flere lignende tilfeller.

Skrevet

Å nei, noe så grusomt. Jeg hadde blitt så redd at jeg bare hadde gjemt meg under dyna jeg tror jeg... Det der er et av de største marerittene mine hvertfall!

Godt at det gikk bra=:-)

Skrevet

Nei dette var i Horten, men hører det er en bølge over hele landet. De bryter seg faktisk inn mens man sover.... Ikke meningen å skremme, men det er greit å være litt på vakt:o))

Skrevet

Fy flate det er så utrolig ekkel følelse.. sånn har det vært hos oss å.. blir redd jeg da. syntes ikke det er hyggelig i det hele tatt.. å ikke vite hvem det er i tilegg og hva de vill

Skrevet

Ja det var faktisk helt grusomt. Vi skal kjøpe lyssensor i dag, som slår seg på ved bevegelse. Er jo litt redd for at de skal komme tilbake. Mannen min er kjempe glad for at jeg må på do hele tiden, hvis ikke vet vi ikke hva som kunne ha skjedd. Ekkelt!!

Skrevet

For en stund siden når jeg holdt på å rydde litt i gamle ting og leker etter meg og min bror, så fant jeg er balltre..

Ikke like stort som et originalt et, men stor nok..

La det under senga mi jeg.. Hehe! Folk syntes sikkert jeg er steingal, men hvis noen bryter seg inn i huset mitt, så blir det juling..

(Tihi.. Tøff på avstand) Sikkert fått fullpanikk og gjemt meg under senga sammen med balltreet..

Håper dette var et engangstilfelle mamma*3..

Høres ut som en forferdelig opplevelse!

Skrevet

når jeg er alene hjemme og litt redd for lyder, så planlegger jeg alltid at hvis det kommer noen så skal jeg holde meg på magen, hyle og late som jeg må føde. er vel ingen som vil voldta en fødeklar kvinne og jeg tror det ville skremt bort de fleste tyver. hahaha. jeg er vel kanskje litt gal men....det roer meg ned i hvertfall.

Skrevet

He he mange fine svar. Uff føler jeg kanskje skremte alle litt, men håper ikke det. Har akkurat vært på jobben til mannen min og der var svigers også. Svigermor stakkars har blitt helt forstyrret. Regner ikke med å se de igjen, men alltid trygt med et balltre under senga... En veldig lur ide`. Blir så irritert , jeg er så husredd fra før av, hater å være hjemme alene. Dette har jo ikke akkurat hjulpet på..

Men det var nok et engangstilfelle og det fikk meg til å tenke på litt andre ting. Hodet mitt bare tenker på fødsel om dagen, så litt godt å ha litt annet å snakke og tenke om... he he.

Ha en flott 4.desember alle sammen:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...