Chiquita Bananas Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Sambo var på Prix igår kveld og så det var nærmest razzia på butikken. Der var det Pampers bleier til 30 kr - var pga. den sprøyteavtalen som går på tv. Han klarte å få med seg en eske - skulle jo ha bleier. Vi visste ikke om det - var ikke annonsert om et slikt tilbud. Har noen av dere opplevd det ? Er det i andre butikker også ? Håper dette ikke var engangstilfelle - og at dem tar inn mer bleier og har den kampanjen lengre, hamstrer gjerne jeg.
Blåmandag¤ Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Sprøyteavtale? Synes i utgangspunktet at bleier ikke er så dyrt jeg da, det kostet mye mer for noen år siden
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er mer nysgjerrig på hvilken prix det dreier seg om, handler gjerne billige bleier
SaDa Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 sprøyteavtale= for hver pakke som blir sogt får en baby i et fattig land en vaksine
Trulte76 Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 sprøyte avtale da regner jeg med hun mener disse pamerspakkene der du sponser ei vaksine til de i ulanda for hver pk du kjøper. Pakkene er merket med et sympol på de pk det gjelder. Jeg så noe reklamegreier på tvn ang det. Så sikkert det hun mener med sprøyteavtale Synes det er et bra formål jeg
2 små orkaner Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Der har vært vaksinasjons"avtale" hver fall like lenge som jeg har kjøpt pampers (snart 3 år nå) så det er egentlig ikke nytt. Er en av grunnene til jeg kjøper pampers. Men 30 kr for en kasse er jo vildt billigt. Plejer å kjøpe dem på Reme som har de til 65-70 kr kassen.... Får prøve å dra innenom en Prix å se om de har billige pampers:-)
Chiquita Bananas Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2008 Ja - vaksine avtalen var det ja. Sambo er litt shoppegal så han tar hele runden når han er ute - så han var innom både Rema 1000 og Meny for å handle der også. Vet ikke om han kikket etter bleier der, men han la ihvertfall ikke merke til noe oppstyr og tilbud. Bruker jo pampers så hadde vært kjekt å hamstre inn billig der - kjempegreit formål også )
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 Litt rart at det ikke står noe i kundeavisen til prix...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå