Gå til innhold

Julegaver....et lite dillemma.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det som tradisjon hvert år at ungene lager julegaver til besteforeldre, tanker, onkler og faddere. Men så har det seg jo sånn at jeg og barnefar(som dere har fått med dere) ikke er sammen lengre. Jeg hadde ikke planer om at mora hans skulle få noe som ungene hadde laga her, for det syns jeg er hans ansvar. men så er det jo da sånn at begge søstrene hans er fadder på hver sitt barn av våre....ene søstra har jeg veldig mye kontakt med enda, ei kjempe dame som har støtta meg masse. Ho andre hilser ikke lengre på meg. Er det da teit av meg et ho jeg har masse kontakt med får noe som ungene har laga? Og så er det jo de andre fadderne da.... den ene er nevøen til xen....han snakker jeg heller ikke med.....og et vennepar, som en gang var felles venner, men som jeg ikke har kontakt med lengre.... det blir et lite dillemma for meg, for jeg får litt sånn....den ene får, men ikke de andre.... Men vi er veldig glad i den søstra hans som har stilt opp for meg og ungene, passa ungene for meg, har tatt seg tid til å snakke med meg da jeg hadde det som værst...

Og ho sa å da faren døde, at ho hadde ikke klart seg uten meg, for jeg var der for ho, lot ho gråte, snakke og bare være seg.....

veldig godt forhold med andre ord :)

Hva gjør jeg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hadde jeg vært konsekvent. Han ordner gaver til sine slektninger og du ordner gaver til dine slektninger. Han kan vel lage gaver sammen med ungene selv hvis han ønsker å gi det til sine søstre, mor osv

Skrevet

jeg hadde laget til alle jeg inkl mora til din ex. Siden det er barna selv som lager. Men det er meg da.

Men synes alle fadderene skulle fått og ikke bare ene. Alle eller ingen

Men selvfølelig du gjør jo det du føler for da..dette er hva JEG ville ha gjort :D

Skrevet

Fadderne er jo der for barna og har kanskje kontakt med dem via barnefar? Jeg ville laget til dem i alle fall, og snakket om dem i positive ordelag selv om du ikke har noen kontakt med dem lenger. Barna trenger ikke kjenne på faddernes konflikt med deg (eller din konflikt med dem), antar at de ikke er noe mindre glad i dem nå selv om det ble brudd mellom deg og bf :o)

Skrevet

De er nok ikke mindre glad i dem nå enn de var. Men det var de som kutta kontakt med meg, for de tok hans parti...helt greit for meg. Ungene har nesten ikke kontakt med dem, det har jeg skjønt, da er det snakk om det venneparet som er faddere.

Det er vanskelig.....for meg mener han kan ordne fra ungene til de....siden det er hans venner.... Men ho søstra som jeg har kontakt med, har ikke kontakt med sin fam...de har skvisa ho ut pga skam(ho var innlagt på psyk)

VANSKELIG...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...