Gå til innhold

For et liv!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Gubben opp og ut før 5 i dag for å rekke fly, jeg og Knøttet koser i senga frem til Vakkerungen og Broremann våkner og kommer stormende i sekstiden. Jeg gjør meg ferdig med amming og går i dusjen mens jeg ber de to eldste på 5 og 6 om å kle seg. Kommer ut og hører skrammel og høye hviskestemmer på kjøkkenet, Jammen har ikke de vidunderlige barna mine dekket bord og alt!( Hadde ikke skåret brød, tent lys og laget kaffe, for det får de ikke lov til og de er jo lydige:)) Så i dag satte jeg på kaffen og nøt frokosten og barna mine - HELDIGE MEG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fine unger du har! Hos meg er det også sånn at det er når det virkelig gjelder at de viser hva de kan. Når jeg er alene med dem viser de to største seg fra sin beste side og hjelper hverandre og er greie med meg. Det er så fint :-D

Skrevet

ååååååååååååååååååååååååå det er så utrolig koselig når ungene er så store. Jeg har også opplevd det der noen morgener, da med nyskårede skiver til og med :-) litt skjeve i kanten, men det gjør jo ingenting! heldige deg!!

Skrevet

ååååååååååååååååååååååååå det er så utrolig koselig når ungene er så store. Jeg har også opplevd det der noen morgener, da med nyskårede skiver til og med :-) litt skjeve i kanten, men det gjør jo ingenting! heldige deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...