Gå til innhold

Til dere fødeklare: Hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 12 dager igjen til termin og har plutselig blitt SÅÅ sliten. Sover elendig og føler meg helt tom for energi. Hadde store planer om å vaske og ordne til jul, men nå har jeg ikke lyst til å gjøre noen ting. Har hørt at man ofte blir energisk før fødselen starter. Hvordan har dere andre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, håper du har rett!! For jeg har følt meg akkurat slik du beskriver det de siste ukene - bortsett fra nå de to siste dagene....da har jeg plutselig ikke vært så trøtt og sliten lenger...Har tre dager igjen til termin. Så bare hold ut litt til, så føler du deg nok bedre! :) julevasken kan sikkert vente...eller noen kan kanskje ta den for deg?

Skrevet

Sliiiiten!! Eller rettere sagt... BLIR sliten av ingenting.

Men de siste dagene har jeg sovet som en sten på natten,til tross for 4-5 tissepauser hver natt.

Har foresten termin idag ;)

Skrevet

eg har 7dager te termin å sove nesten ingen ting for det finnes ingen behagelige stillinger!

vil bare babyen skal komme seg ut nå:-)

vuderer å prøve å ri en liten tur på hesten min for å se om det kan hjelpe noe! noen som vet om det kan hjelpe? folk annbefaler jo humpete kjøre tur, ridning ligner jo... (han er veldig rolig å stabil å finner ikkje på tull, så eg trenge ikkje beskymre meg for å dette av )

ellers uten om søvn så har eg det kjempe fint e i go form;-)

Skrevet

Jeg har litt lengre til termin jeg da, 19 dager. Men formen er faktisk veldig bra! Ingen bekkenproblemer å snakke om, og endelig sover jeg godt om natta også (etter en laaang periode med 3-4 timer søvn hver natt..)

Har ikke helt overskudd til den store rundvasken etc, men samboeren min skal være hjemme fra jobb i morra for å vaske ;) Skal hjelpe til jeg og da såklart..

Ellers skal jeg ut og shoppe resten av julegavene i løpet av de nærmeste par dagene, og fikse sånn siste-liten-før-fødsel-greier :)

Skrevet

Jeg har 12 dager igjen, og jeg er skikkelig uggen!!

Småsvimmel, skikkelig løs mage, og rett og slett bare ordentlig uggen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...