Gulosten™ Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Tror dere ikke min kjære fridde i Paris da!! Ned på kne og greier, alliansering i hvitt gull hadde han kjøpt, planlagt alt i detalj Wohooo!!
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Ååå, GRATULERER! Nå ble jeg kjempemisunnelig! Heldiggris!!
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer! Herlig med skikkelig romantisk frieri :-))
~sjiraff~ Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer!!!! Så gøy! Satt noen dato da? Ikke bli som oss, jeg ble fridd til i august, men vi har fortsatt ingen dato ( Og vi er ikke i nærheten av være enige om hva slags bryllup vi skal ha... og jeg som ikke skulle være lenge forlovet :o/
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 Oioi!!! Gratulerer så mye! )
Gulosten™ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2008 Vi er vel sånn ca enige om når og hva slags, men ikke helt hehe. Er vel enige om at det ikke blir før i 2010 da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå