Mrs. Charming Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Etter å ha fått en times søvn begynte jeg til stadighet å våkne i natt med rier. Først trodde jeg det var luftsmerter, deretter trodde jeg det var kynnere før jeg til slutt skjønte at det var rier. I 05 tida gikk jeg på do og da kom slimproppen med påfølgende blod. Hadde alt fra 7-15 min mellom riene som varte fra 20 sek til 1,5 min. Har heldigvis fått sove litt-siden natta har vært svært lang! Og jeg tror det gikk noen sikringer oppi hodet til mannen min som har surra noe voldsomt og lagd et lite rotekaos her hjemme(Han er så god atte!) Nå kjenner jeg, etter et par runder i trappa, at det kan starte på'an igjen! Men kryss fingrene for meg da, jenter! Hadde ul-termin for to dager siden, dette må da bli dagen vår?!
Nikkan Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Lykke til ) Vil du ha en start på riene igjen så begynn å stimuler brystvortene dine, LOVER at det blir full fart på deg da. Jeg har enda ett par uker igjen så jeg må nok vente......sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå