en-to, lappe sko..... Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Bruker dere noe spesielt rundt magen for å redusere smertene? Har brukt den flere måneder, men klarer maks 20 sekunder før det gjør så vondt at jeg bare MÅ slutte. Og da klarer jeg knapt dagen etter også. Lurer kanskje på om jeg kjøpte den for stor.... Jer er 81 kilo og kjøpte den som er large (5 lb). Var 96 kilo da jeg kjøpte den da.
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er 44 kg, det vil si at jeg har NULL polstring rundt ryggmargen og hodtebeine, jeg tar på meg en ekstra genser, men det skal liksom gjøre litt vondt, ellers så blir det jo ikke full effekt;) Den skal jo "kna" bort ekstra hud og fett:P
Chiquita Bananas Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hva er dette for noe ? Kan man gå ned i vekt med rockering ??? Hvordan er det mulig ? Man står jo bare i ro, men så klart bruker muskler rundt magen da. Jeg har for mye fett rundt magen, hoften og lårene, for å ikke glemme rumpa ( Kan det hjelpe mot det området ??
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Ja, det her er rockering med vekt i. Fungerer kjempebra, men ganske vondt de første gangene... Perfekt til oss med litt ekstra rundt magen osv.
en-to, lappe sko..... Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 Men det gjør jo så sinnsykt vondt.... Rocket i 10 sekunder og står bare å jamrer meg etterpå. Gjør vondt flere sekunder etter at jeg har sluttet å rocke. Er ikke sjelden at jeg tar på meg jakke før jeg begynner ;OP
Edelweis Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 jeg har å kjøpt en slik en. men har ikke vært å henta den enda. ligger til naboen, og dørstokkmila er jo så lang:P hehe.. men håper den har litt effekt da. noen som har gått ned pga den eller?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har vell rocket nå siden lørdag. Driiitvondt!!! ;( men, det begynner faktisk å hjelpe nå. Rocker ikke mer enn 2 min. nå den første uka. Det er bare å ikke gi seg... Tvinge seg gjennom det. Men, jeg har lagt om kostholdet mitt litt også, så nå har jeg allerede gått ned 2 kg!!! Juhuuu!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå