Gå til innhold

Hyttetur i uke 32?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer,lillegutt på tre og meg har blitt invitert med på hyttetur i helgen, men jeg føler det egentlig som et ork akkurat nå!

Det forstår ikke samboer, han tror det er så lett å være gravid.

Kjenner ikke eierne av hytta så godt, møtt de en gang før og nå vil han jeg bare skal bite i meg at jeg er sliten og gravid og bli med fordi han har gledet seg masse. Vi må ta buss, bytte til tog og deretter bli hentet med bil av de som eier hytta med barnevogn, bagasje og alt, så reise i 2-3 timer i bil med en bilsyk unge. Dessuten er det alle doturene mine om natta,de frister ikke, og så på dagtid må jeg sitte og se på de ake og stå på slalomfordi jeg ikke kan være med. Kanskje jeg er barnslig, eller veldig påvirket av hormonene men jeg har absolutt ikke lyat!! Skulle bare ønske han skjønte det.... hva gjør jeg, biter tenna sammen og blir med? Kunne gjerne sendt begge gutta alene opp dit, men han får ikke med seg all bagasjen og vogna på egenhånd.:( uææææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er noe problem for han å få med alt alene.det er snakk om en helg.dro på hyttetur med begge mine alene i sommer jeg.de er 2 og 4 år.skjønner godt at du ikke vil reise.han kan heller ikke kreve det av deg.min samboer ville at vi skulle reise sammen med hans foreldre i jula på hyttetur.jeg sa nei med en gang.orker ikke togturer nå på slutten av svangerskapet.skulle no skje så er det ikke så lett å komme seg til lege heller.jeg er i uke 33 nå.men du kan si at han må gjerne ta med seg sønnen deres og dra,så får du litt tid alene før fødselen også:)

Skrevet

Det er akkurat det. Skulle noe skje er det ikke lett å få hjelp heller. Hadde vært godt å sendt de to alene egentlig, så håper vi får til en sånn løsning på det. Fint å bli litt forstått, har omtrent fått prentet inn hvor udugelig jeg er fordi jeg ødelegger turen.:P he he...

ja ja, mannfolk oppfører seg som -menn- iblant uansett hvor herlige de ellers er.:)

Skrevet

det hadde vært annerledes om dere hadde kjørt egen bil!!

Skjønner godt at du ikke vil reise,det er tungt å være gravid,i tillegg vil du "ende opp" som "barnevakt" mens de andre koser seg på ski og akebrett.DET hadde jeg ikke giddet altså ;) Men det er jo meg.. ;)

Skrevet

Huff det hadde jeg ikke orket.. dra med fremmede på hyttetur uten tilgang på egen bil, gravid og med barn.. Hadde følt meg ganske låst da ja! Og man vet jo aldri når det blir behov for å komme seg til lege/sykehus (har født prematurt to ganger før, så vet det er fort gjort..).. Jeg hadde nok ikke blitt med bare for "å være grei", og tror heller ikke de som eier hytta vil at noen skal bli med bare for deres skyld.. Er forresten like langt på vei som deg nå;o)

Skrevet

Hvorfor kan ikke du være hjemme med lillegutt på tre da- såh kan han dra og kose seg litt på hytta....

Og at han ikke får med seg all bagasjen og vogna på egen hånd er vel bare tull fra ende til annen...har da reist alene overalt i alle år med snuppa mi som nå er 7, alt går;)

Men tror nok ikke du skal dra allikevel...høres ikke ut som d blir så veldig trivelig for noen av dere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...