Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Julefrokost i barnehagen! Hadde en fæl dag i går og gledet meg ikke akkurat til å stå opp litt ekstra tidlig for å dusje og gjøre meg klar før tidlig julefrokost i barnehagen (jfr dårlig form for tida), men dagen så langt har vært helt perfekt. Snuppa sov godt så jeg fikk både dusjet, sminket og kledd meg før jeg faktisk måtte vekke henne (hurra!), kledde henne og møtte pappaen (som hadde vært halvannen time på jobb først) i barnehagen. Inne var alt lys skrudd av og de hadde kun adventsbelysning inne, dekket fine bord med duk og nydelig pålegg. Og ikke minst blide barn og voksne. Kjempestolte barn som skulle vise rundt på avdelingen, og ikke minst kjekt å prate litt med foreldrene til de jenta vår leker mest med. Spesielt når man treffer den av foreldrene som vanligvis ikke er i barnehagen samtidig med en selv. Deilig, deilig start på dagen )
nybebis Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Åh ja. det synes jeg er super koselig også! Gleder meg til perpperkake festen i barenhagen til dateren min )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå