blond Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Da er det vel bare å sette i gang? Jeg vil helst skrive en personlig hilsen til en del, men ikke til alle. Jeg har god tid, men så var det å komme på noe passelig smart, da...
ana baroma Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Bunken ligger klar her... 25 kort som skal skrives på. Tanta mi var dødelig fornermet etter at hun fikk kort uten noe skrevet i fjor, så må iallfall huske å skrive noe til henne, hehe.
blond Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Ja, det gjelder å ta vare på dem det betyr mest for. Skriv første til henne, du!
Kulå Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Pc min fikser det med hva som skal stå på, blir likt som vanlig : ) Men nå mangler jeg blekk så får ikke skrevet ut bildene : ( har bestilt så får håpe det kommer snart. Så er det en teip-bit til å feste bilde med, vips ned i konvolutten og sende av gårde. mange kan jeg foresten bare levere : )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Nå har jeg akkurat skrevet på 4 av 5 som kom sammen med barnehagebildene. Har ikke så mange vi skal sende kort til, så da holde det. Har ikke pleid å sende kort tidligere, men nå må jeg jo gjøre det siden vi har tatt søskenbilde i år. Sender bare til venner vi pleier å få kort fra.
blond Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2008 Jeg sender til noen vi ikke får fra også, men sender ikke til alle jeg kjenner og vet om.... Så smart at dere kan få bhg-bildene som julekort!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 De kom med, som gave til oss, tror vi kunne bestillt flere, men jeg har ikke tenkt på det før nå, og nå er det kanskje litt sent.
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Mine ligger ferdig i konvolutter på benken, klare til å sendes. Har også samme teksten på alle, men to fine bilder så tror de fleste tilgir at jeg ikke har håndskrevet tekst på dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå