Gå til innhold

Påvirkes DU av finanskrisen?


-carina-

Anbefalte innlegg

Heldigvis har mannen og jeg nokså trygge jobber, så jeg tror ikke vi kommer til å merke så mye til finans-uroen...

Utrolig kjedelig for alle som blir berørt, spesielt når det er små barn med i bildet! :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi leier leilighet, jeg er student og har lite å rutte med uansett, men mannen min har fast stilling. Tror nesten heller vi vil tjene på det, for boligprisene vil vel synke til vi skal kjøpe bolig om et par år:)

Men det er helt sant, det er kjedelig for dem som rammes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finanskrisen har hjulpet meg til et sunnere forhold til penger. Selv om vi kanskje ikke hadde behøvd det, har vi nå levd litt mer økonomisk, og det er jo bare fornuftig! Vi har et budsjett som vi lever etter, og handler kun én gang pr. uke bla. dessuten har vi kuttet ned på usunne og dyre vaner som brus og godis hver dag. Nå er det kun til helgen, og det merkes både på lommebok og på vekta :)

Vi har blitt mye flinkere til å legge av penger, og har opprettet en ren regningskonto. Så jeg vil si at finanskrisen faktisk har vært positiv i den forstand at vi har et mer fornuftig forhold til forbruk og pæng nå enn vi hadde før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...