flypapir Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Skal jeg bare la jenta drikke så masse hun måtte ønske selv om det da kommer opp igjen, eller bør jeg begrense inntaket av drikke? Hun får saft nå da vi ikke har noe annet ihus (vet at eplemost & farris funker bra). Er helt tom i magen og har så langt kun kastet opp magesyre.... Vil ikke ha noe å spise.
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Det er lurt å gi drikke , emn ikke så mye om gangen. Gi henne noen slurker og vent ca 15 minutter for å se om hun holder på det -og for å venne magen til det. Og gjenta flere ganger.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 La henne drikke så mye som mulig. Selv om hun kaster opp, får hun kanskje i seg noe.
Tøysetipp Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Dersom du ikke har tilgang til å gå i butikken så anbefaler jeg deg å koke vannet og avkjøle det. Gi henne i små doser slik at magen ikke får dånedippen og reagerer med å kvitte seg med alt i løpet av kort tid.
flypapir Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 Men er saft helt fy-fy?! Er det hun ligger og får små slurker av nå.. Tenker å sende mannen på butikken når han kommer hjem fra jobb sånn i 14 tiden, så da får han kjøpt inn diverse der.
Dægern døtte Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Jepp, gi litt og litt av gangen. Erfaringen her sier at da beholder man det lettere, gi heller ofte! God bedring til jenta di!
Dægern døtte Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Gi henne det som frister, med unntak av melkeprodukter det er vel ikke så gunstig for magen.
Tøysetipp Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Nei, det er ikke det.. Men, du kan jo koke vannet og blande det ut med saft *smil* God bedring til jenta di :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå