Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Vet ikke om man kan kalle det en hvit løgn kanksje.... Jeg har lenge vært plaget med all slags vondt i kroppen (er 30 uker på vei), men mest av alt mangel på søvn, noe som gjør at jeg ikke fungerer på jobb. Syns dette er en litt "dårlig" unnskyldning for å sykmelde seg, så jeg la litt vel tjukt på og sa at jeg hadde vært en tur på sykehuset i natt. Føler ikke at jeg blir trodd når jeg sier at jeg "sliten" og "utmattet" etc. Jeg har kvinnelig sjef, men hun har aldri vært gravid så vidt jeg vet. Føler derfor at jeg ikke blir tatt på alvor. (Er sikkert bare meg, men....) Derfor dro jeg denne løgnen, slik at det skal virke litt mer alvorlig enn det er. Nå har jeg dårlig samvittighet, men shit au! Sikkert mange her som vil reagere på at jeg har gjort dette, men..... Reaksjoner er vel kanskje det jeg ville oppnå med dette innlegget. For hva annet vil jeg egentlig oppnå? Lette min dårlige samvittighet kanskje.....?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Selvfølgelig etisk urett å lyge, men skjønner hvorfor du gjorde det. =) Håper det hjelper på formen! =)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Får bare håpe hun ikke er her inne da.. Men jeg har dratt noen hvite løgner jeg også... Matforgiftning når jeg har litt vondt i magen og har behov for å sove ut osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå