Trulte76 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/FK8844 Driver å surfer litt etter hva jeg skal kjøpe til lillegutt. Han er 4 mnd til jul. Denne skal vel brukes når de er 7-8mnd? Eller? Erfaringer med denne? Noe å ha?
Zitro Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Tja... min baby bruker den til å reise seg opp til liksom.... den har jo håndtak til det... det å putte ball i hullet greiene skjønner hun ingenting av. Men som "stå og holde seg til leke" er den helt genial!
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Har ikke den, men anbefaler denne http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/FK3692 Utrolig gøy, og nyttig. Setet kan splittes, så barnet kan gå med bilen foran seg. I motsetning til sånne tre vogner og vanlige gå biler -så tipper ikke denne bakover.
Elfi regndråpe Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg kjøpte den til sønnen min til jul da han var 2 mnd og selvom han ikke skjønte så mye av den da, så har han hatt moro med den fra han var sånn 3-4 mnd. Han har ligget på gulvet med den og dyttet rundt på ballene og danset når jeg har startet musikken. Og etterhvert som han lærte seg og sette seg opp og stå så har han klart å få til alle funksjonene selv. Jeg anbefaler den! Synes den passer for både babyer og litt større barn. Sønnen min er 13 mnd nå og leker mye med den enda.
Carta Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Mini fikk den da han var drøyt 6mnd og har elsket den fra dag 1! Først lærte han seg å legge ballene i den renna så de trilla ned, og så måtte han lete etter hvilket hull de kom ut av. Så begynte han å reise seg opp langs den og trykke på knappen på hodet, for så å stå og danse til musikken. Etter en stund klarte han også å treffe munnen på giraffen så musikken spiller sammen med ballene som triller nedover. Han er 15mnd nå og leker masse med den enda. Prøver i tillegg å putte andre ting i munnen på den da, som duploklosser og "Little people-menneskene"... Den har i allefall stor underholdningsverdi her i huset. Anbefaler den på det sterkeste!
Trulte76 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2008 takk for svar da trur jeg jammen meg jeg bestiller en nå
Trulte76 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2008 skal se om jeg finner den i leketøys butikkene her først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå