Odetta Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Når de fleste på dib eller bam har tid til og interesse for å diskutere hva de har på stuebordet og hvor leneg de bruker en body på babyen,men det er lite som skjer på bøker og musikk fronten.. Bare et tankekors liksom:)
Odetta Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2008 hvor lenge skulle det jo selfølgelig være
blond Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Jeg tror ikke det er ensbetydet med at folk ikke leser. På skravleinnleggene som omhandler bøker er det alltid mange som svarer.
stjertløvetann Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg vet, savner en levende musikkdebatt her! Men hvis det skrives om musikk på skravle er det bare type "hjelp, jeg kan ingenting om musikk, hva skal jeg laste ned?" og så svares det med listepop og technodrit Har forøvrig registrert, Spirelire-2barnsmams, at din film og musikksmak sammenfaller bra med min, alltid artig med likesinnede Nick Cave og Tom Waits er store helter her i huset også, sammen med Lou Reed og Neil Young. Og en hel haug med andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå