Gå til innhold

I går kveld var jeg invitert på en

Anbefalte innlegg

Skrevet

tarotkortlegging- og lenking til den andre sidensirkel....og det var det mest spennende og flotte jeg noen gang har opplevd!!!!

Dette var for meg fremmede mennesker,fra en annen by, som ikke kjente meg, aldri møtt meg, og ikke visste noenting om meg.......................og vi fikk kontakt....:-)

Jeg har jo alltid visst inni meg at det finnes en annen dimensjon, for å tro at det kun er dette livet her som former meg som menneske blir for enkelt og meningsløst i min verden. Men å få bevis for det er STORT!l

Jeg dro dit med håp, men uten for store forventninger for ikke å bli skuffet.

Jeg vil ikke si så mye her, men jeg gikk derfra med en følelse av elektrisitet, jeg var så takknemlig så takknemlig, jeg kjenner en følelse av kjærlighet som er helt overveldende og er så glad:-) Og det beste er å få en bekreftelse på at de på den andre siden har det bra:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det måtte være veldig spennende.Vet ikke helt om jeg hadde turt,men....

Men du vet klatten,at jeg deler mange av dine tanker og tro ;o)

Å når du får tlf med mms i orden,så håper jeg å kunne sende et bilde til deg,om jeg får lov.Har lyst å høre din mening om dette bilde =)

Vil fortelle deg noe rart som hendte i går kveld.Jeg og gubben så på tv,og begge hørte mobilen hans ringe flere ganger.Men ingen samtale inn,ubesvart eller noe,Ikke et nr sto på skjermen.Til slutt orka vi ikke reise oss,men hørte denne melodien med gjevne mellomrom.Holdt på 15-20 min.Da ringte tanta hans.Svigermor hadde fått hjertesvikt.Hun er nyopperert.Så,ja,det er mer mellom himmel og jord.Å vi ser på dette som et varsel før den virkelige telefonen kom.

Skrevet

Når man er åpen i sinnet og i hjertet sitt så får man kontakt med andre dimensjoner. Jeg er ikke i tvil og med en mor, en søster og en mormor som hadde evner, så har dette vært en naturlig del i mitt liv.

Send meg bildet du, jeg har fått igjen tlf fra rep, selv om den detter fra hverandre:-)Du tar noen magiske bilder, har sett det før:-)

Og at dere fikk et forvarsel i går, ja det tror jeg så gjerne!

Skrevet

Så spennende.... Men litt skummelt også......grøss.....

Nei da, jeg tror også at det er for enkelt at vi blir født for å dø.

Hva er poenget med det liksom??

Jeg har hatt en opplevelse som er litt skummel, og som jeg vel ikke helt har trodd på selv..... Men den eneste forklaringen må jo være at det finnes energier rundt oss, som vi noen ganger føler og andre ganger ikke føler???

Men så gøy for deg, og tar jeg ikke helt feil får jeg nok vite om hva du opplevde ved en senere anledning........

For vi bør jo treffes igjen om ikke alt for lenge.

Skrevet

Det er ingenting skummelt, kun en veldig fin opplevelse:-)

Og jeg tror at når man opplever et nærvær som gir oss en følelse av noen kjente, stemmer. Om man bare tør stole på intuisjonen og selvet:-)

Skrevet

Spennende ! Som du sikkert har skjønt er jeg over normalen opptatt

av "slike ting", og det er flott at du har fått bekreftelser og at du sitter igjen med en god følelse ;-)

Skrevet

Så gøy at du også er opptatt av det "indre livet" som ofte foregår for mye i det ytre rom:-)

Det er spennende saker og jeg kjenner jeg stadig lærer nye verdifulle ting om meg selv:-) For det er jo der det begynner. Om man bryr seg for mye om hvordan de andre gjør ting, så stoppes ens egen utvikling rett og slett...

Og møtene vi har er jo en del av veien vi går, og ting kommer når vi er klare til å ta dem imot.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...