Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Denne dagen starter med en gla`melding:-) Tonetrol har sovet godt i natt og fått beskjed om at hun vil bli helt frisk igjen:-) Igår var det skummel melding om mulig alvorlige ting, så dette var den fineste kalendergaven som kunne komme!!! Jammen hatt en stri nok tørn tonetroll!!! GOD BEDRING!! Ha en super dag:-)))
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Åh så godt da!!!! Har tenkt på henne,og tenkte høre i dag her inne om noen viste hvordan det gikk.Det var den beste luka man kunne få =)))) God Bedring !!!! Masse goklemmer fra meg =)
Reveenka Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Det var en flott kalenderluke! God bedring til tonetrollet vårt c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Phuuuu , skremme oss sånn da tonetroll:-) Så godt å høre at ting vil fikse seg..... Jeg ble glad for denne luken, ingen tvil om det. Nå håper jeg at du blir frisk nok til å kose deg med jula:-)) Fortsatt god bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå