Gå til innhold

hei på dere!!! ( oppdatering om meg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var som noen av dere vet innom sykehuset med premature rier! I kveld bar det på nytt inn! Alt var bra. livmorhalsen var ikke endret seg. Men jeg merket tydlig samentrekninger men i følge ctg så var det ikke noe!

Jeg mener de ikke har satt den riktig for mann min så at den ikke endret seg i tall!!! Men det er ikke opp til meg å bedømme!

Mann min lo av meg for jeg sa rett ut til han at jeg ikke likte den jordmora, hu luktet vondt og var surrete, hu glemte å sette på ctg maskinen så han registrerte... surr surr surr sier jeg bare... Legen var en kineser dame, ikke noe vondt mot noen, men hun var veldig til å beklage seg for alt hu måte gjøre, beklager men jeg må ta å gjøre sann og sann....

Men ho var veldig flink da, men vi fikk nå beskjed om å gå hjemme til det satte i gang. om det var i morgen eller om 4 uker viste hu ikke, men får jeg regelmessig med rier, eller som ho sa 2 på 10 min regelmessig, så skal vi inn igjen! Men men... nå går vi her da, fant ut at vi ville ha is før vi legger oss!

Men kos dere videre i natt....

Er forresten 32+6 uker nå, så han kan godt være der enda lengre. Og hode er festet! men det viste jeg alt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ikke man får så mye info på sykehuset jeg!! var jo inne i forrige uke for kynnerene mine var sterkere enn det di var i uke 31 når jeg ble lagt inn. Denne gangen var livmorhalsen 27 mm,4mm mindre enn det den var uka før,da jeg var på kontroll. Spurte legen om det var modning på gang eller va det var og om jeg måtte gå sånn fram til fødselen...hun visste ikke fikk jeg i svar!!!?? ska til jordmor i dag og få hu til å gi meg ein ny ul kontroll,for jeg er veldig spent på om det skjer noe eller om jeg bare går undt å har vondt for ingen nytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...