-MtG- Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hva er det for noe a? Det knekker/knepper i babyen. Høres ut som når man brekker en tørr kvist. Han kommet to sånne knekk nå. Første gangen trodde jeg det var vannet som gikk, men det var heldigvis ikke det:)
Mayken Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Kan desverre ikke fortelle deg hva det er, men jeg hadde det samme i mitt forrige svangerskap. Tok det opp med jordmor, men hun visste heller ikke hva det kunne være. Vi kom frem til at det ikke var noe farlig. Og alt gikk jo bra, mener på at det startet rundt 7.mnd med meg.
Moi 32 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hei! I mitt forrige svangerskap knakk det i min sønns venstre kneledd. Noen ganger så høyt at jeg nesten kunne høre det! Det knakk også mye i det samme leddet i noen måneder etter at han kom ut. Husker ikke riktig når i svangerskapet dette startet. Helt harmløst!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Det har det gjort i begge mine svangerskap også. Ikke noe farlig.
Hogne&Anneli Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Det gjorde det med mitt første svangerskap også....kanskje det har noe med bekkenet å gjøre! Slet allikevel ikke med bekkenløsning den gang.....hm.....Men fikk ikke varige mèn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå