Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 http://www.klikk.no/foreldre/baby/article376467.ece pjuker for min del....
Mom2Two Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Kanskje man kan koke en god gryte på den? :-p
hundemamma ♥ Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 OK, men har du klikket på linken på"oppskrifter" samme side? Får en sterk følelse av moderne vampyrer og nesten en kannibalfølelse. Yak!!
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 hmmmm mulig jeg brygger på noe for innlegget ditt gjorde meg en smule kvalm:( hehehehehe "Dagens spesial" er Morkakegryte med ris
Mom2Two Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Og når du har hatt det hele uka, kan du tilsette litt ananas, så er det morkakegryte à la Hawai:-p Nammenamm PS: Ville foretrukket poteter.
Mom2Two Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Urk, tror ikke jeg har lyst til å se en oppskrift der en av ingrediensene er morkake. Yikes..
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Æsj så ekkelt.. eit at det er den som holder barnet i live assa, men å plante den eller ta vare på den.. BLÆH...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå