ScaryMama Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Der ligger det mann og barn med omgangssyke. Sitter derfor heller her i stua fordi jeg har angst for å bli smitta. Sitter vel her til forelesningen min i morgen. Kan heller ikke tisse, mannen kaster opp på badet her. Argh!
hundemamma ♥ Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 He he som du ser av innlegget mitt under sender jeg deg stor sympati. Men jeg er redd for at det er fåtallet som slipper unna. Skal krysse fingrene for deg Vi har vasket og skrubbet kontinuerlig i to uker og vasket hender til den store gullmedaljen men har er det bare hunden som har gått fri.
ScaryMama Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Leste akkurat om dette på nettet og det er visst bare mennesker som blir smittet:/ Hvorfor finnes denne sykdommen? Det finnes ikke noe verre for min del, og hver gang jeg blir smittet så får blir jeg alltid så hardt rammet! Herlig, nå hører jeg mannen kaste opp inne på badet igjen... *kan ikke legge meg, kan ikke legge meg* Takk for fingerkryssing! Det blir den beste julegaven om jeg slipper!
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Eldste her var syk for litt siden og ingen av oss andre ble syke:) Så det finnes håp!!!!!!!!!!!!!!
OsloMor Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Å nei og nei, hold ut! Husk viljestyrke, viljestyrke!
ScaryMama Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg prøver! Også jobber jeg febrilsk med eksamen for å forhåpentligvis bli ferdig før jeg blir syk! Det lukter PJUK i hele leiligheten takket være han dummen mannen som ikke kan lukke dører etter seg!
hundemamma ♥ Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Hold på den mantraen!! Vær sterk!!! Du får komme opp med alternative løsninger. Sove på sofaen, be mannen vaske do etter seg (ikke bare nedi men også ringen )og hive i litt klor. Ta med deg en Jif flaske og spray det du skal ta på før du rører det (kraner og slikt), luft ut og eh... ta med tannkosten ut fra badet kanskje, evt. kok den først om den er plassert i nærheten av toalettet... Vet ikke, men noen forslag kan kanskje brukes.
ScaryMama Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2008 Ingen sofa her, ellers hadde jeg lett gjort det! Vurderer faktisk å sove på det harde gulvet her, eller i en stol... Kan ikke be mannen vaske doen, men kan kanskje ta et skjerf rundt munnen og gjøre det selv:/ Tannbørsten tør jeg ikke bruke, dropper tannpussen i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå