Gå til innhold

hjelp! vet ikke helt hva som skjer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. Jeg er 10+5, og har litt blødninger. Men, det er ikke blodig utflod, eller blod i urin. Det kmmer bare på papiret, og det er ingenting i trusa, eller i do. Noen andre som har opplevd det eller vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Er det friskt blod du ser? ville fått en ul jeg,så du ikke går rundt og bekymrer deg .

Skrevet

Ja, det har eg opplevd fleire gonger, både blod som har kome ut i bind og bare når eg har tørka meg. Eg er 13+2 i dag og har nettop hatt brunt på dopapiret. Det har ikkje vore noko i vegen med fosteret, men eg hadde teke kontakt med lege. Det er betre å ringja ein gong for mykje enn for lite.... Dessutan skal ein sjå alvorleg på det med blod i svangerskapet uansett. Dersom det er brunleg så er det teikn på gamalt blod. Det er fordi blodårene våre er større og sprekk lettare. Det kan oppstå små blødningar etter samleie, men det treng ikkje koma ut same dag. Men eg hadde ringt legen! Han/ho er den einaste riktige som kan sei kva som er galt (evt jordmor).

Eg vil ikkje sei at det sikkert ikkje er noko, for det har eg ikkje grunnlag for å sei, men det er vanleg å blø litt utan det betyr noko. Like vel kan det vere starten på noko som ikkje er SÅ kjekt....difor hadde eg ringt lege/jordmor. Det er ikkje meininga å skremma. Lukke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...