missmam Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Eller skal jeg la være å ha med pappans navn..og bare skrive fra meg og barnet ? Han har stilt null og har vært veldig slem mot meg.. men.. blir liksom litt rart å sende til han sin familie bare fra oss to og ik han.. men er så feil at han står på... åå...
OsloMor Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hvis ikke dere er sammen, så er det da veldig snodig å undertegne julekortene du skriver med hans navn også. Hva er poenget med det egentlig?
M&K+Påsan <3 Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Hvorfor i alledager skal du skrive navnet hans på da ?!?! Får å være " høflig " mot hans familie? Glem han
missmam Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Er ikke så lenge siden han gikk fra oss.. så jeg burde ikke skrive han på?
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Synes ikke du trenger å skrive på hans navn og heller ikke at du trenger å sende til hans familie. Det kan han vel strengt tatt gjøre selv?
Pærefrø Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Syns ikke du skulle skrive på hans navn nei. og som ho over her sier, hans familie er hans ansvar...
UpsyDaisy Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 En løsning kan være å gjøre som oss.. Våre julekort er bare fra barnet;) Skrev: "Juleklem fra ................", regner med folk skjønner at det er fra foreldrene også.
missmam Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2008 Hmm.. men jeg vil ha mitt navn der også! Familien hans er jeg jo så veldig glad i.. så det er klart jeg må sende til de.. Har egentlig bestilt julekort.. men navnene våres på.. Men kan jo avbesille og besille nye med bare mi og barnets navn... huff. blir rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå