flypapir Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Her går jeg i ammetåka allerede... I dag f.eks klarte jeg å rote bort mac´en. Mannen var på jobb til i kveld, så var jeg selv som hadde klart å rote den bort. Lette lenge etter den, men fant den ingen steder... Men da mannen kom hjem fant han den så klart, blant lekene til jenta vår! Og det er ingen andre enn meg som har ryddet den dit... Roter med merkelige ting hver eneste dag, men håper det ikke er bare meg som har blitt ett skikkelig surrehue nå som det nærmer seg slutten av svangerskapet...
Gjest yrild Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Ja veldig :-) litt slitsomt iom at jeg ikke har de fantastiske 3 ukene før termin hjemme (som dere har i Norge...bor i Sveits). Føler meg ikke akkurat som verdens beste på jobb for tiden... er også relativt likegyldig til kvaliteten på mitt eget arbeide (noe jeg IKKE er til vanlig!). Gleder meg til lillegutt kommer og at jeg kan ha full konsentrasjon på ham :-) Klem Gry
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 det ene tar det andre her, akkurat ferdig med å amme, så ble jeg gravid. Fra ammetåke til gravidtåke... Helt bortreist, ekstramet glemsk, og surrete, det er nesten så hverdagen ikke går rundt. Greit å vite at det skyldes hormoner og ikke noe mer varig...som senilitet....så gammel er jeg da ikke!
Kiwi med maispire Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jah.. Var hovedvitne i en rettsak i går, og jeg glemte masse som var vesentlig for anmeldelsen, blant annet at jeg er gravid:o
lubbeline Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Jepp, vanskelig å konsentrere meg, og glemmer beskjeder...:-/
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 jeg kjefta hudet full på typen min for at han hadde spist opp maten jeg hadde i kjøleskapet,men jeg hadde spist den selv tidligere på dagen,men hadde glemt det ut
"Liten" lykke Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Jada, jeg både glemmer og surrer. Sambo bare ler av meg om dagen. Før husket jeg alt, nå må jeg ha lister på alt..... Og du er ikke den eneste som roter bort ting....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå