danieI Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 jobbstress barnehagestress jævla utsolgte drittblånissekjolefaenihelvete printerfaen elsk: fineste kjæresten snø lillebråk
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hat: Dritvondt i høyre hofte etter saftig trynings på glatta *jævla vinterhælvete* Sutrete unge Sjuk samboer Klesvask, klesvask, fuckings klesvask Skallebank Elsk: Rosa piller som dreper au'en Rikholdig garderobe - det fjerner det verste hatet fra klesvask-situasjonen Sutrete barn som nå har sovnet for natten *halleluja* God og varm dyne som venter
erteposen + 4 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hat: sykmelding og sengeleie granateple over hele kjøkkenet kompiser som ikke treffet doskåla diskursanalyse Dynetrekk i flanell Elsk: Naboen kom med hjemmelaga flatbrød og berlinerkranser Gutta mine ga meg granateplekillsetehadekyss i dag tidlig. Hobby sjokolade At mamma kommer og skal være sammen med oss helt fram til jul Harrys Gym siste plate. Bra faktisk!
supergyda Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 røykesug konsentrasjonsproblemer tannverk hodepine spiser hele tiden elsker: ingenting i dag
Pastor Prunck Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 menssmertehelvete snø og kulde eksamensnerver kjøpe-julegave-til-kjæresten-stress kjolen som har blitt for trang hoftene mine som har blitt for vide faen
danieI Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2008 jeg har glemt å fikse blåkjole glemte å handle og nekter å gå ut igjen, så grøt til middag
Dronningen! Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 De har kjolen på mitt supermerkado.... Grøt??
danieI Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2008 jeg kan ikke dra ut i diskriktet heller? ja....føkkings grøt
Dronningen! Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 pling plong DITT DISTRIKT lalalalala (hørte du den sangen i hodet også?) Mitt distrikt er vel kanskje på veien til ett eller annet..... Seig, svidd føkkings grøt?
danieI Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2008 jeg prøver å ikke huske den sangen!! ditt ditrikt er utenfor allfarvei 5 minutters grøt....fra ming svei den ikke!
Dronningen! Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Gjett hvilken sang du kommer til å ha i hodet ditt resten av kvelden... Skal jeg sende en kjole til deg?
Dronningen! Skrevet 5. desember 2008 #13 Skrevet 5. desember 2008 Satan, nå kommer jeg til å slite med den sangen en uke til! "Camilla var en liten hund osv...."
danieI Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2008 hun hadde dilla på chips og tortilla, genial låt lillebråk digger hvertfall, og det er hyggelig med noe annet enn dållidållrosafjas
Dronningen! Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 Flisa her også digger den sangen (sammen med pappan sin)! Alt bra? Om man da ikke tenker på grøt og kjole....
danieI Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. desember 2008 alt er bra her vøtt lader opp til julebord i morgen tror jeg skal ta meg en pils etter bråket har sovnet, hvis jeg ikke sovner sammen med henne bra med dere da?
Dronningen! Skrevet 5. desember 2008 #17 Skrevet 5. desember 2008 Og jeg lader opp til 40 årslag med 17 stk av samme kjønn som meg.... tjohoi! Flisa ser på Cars akkurat nå så det tar nok en stund før jeg kan legge beina på bordet og slappe av. Rødvin? Ja takk! Når mannen er på jobb danser jeg på bordet:o)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. desember 2008 #18 Skrevet 6. desember 2008 blånissekjoler kan også kjøpes over nett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå