Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Dvs som ikke involverer andre. Altså faller f.eks alvorlig sykdom hos nære og kjære bort.... Min største skrekk, og har vært det så lenge jeg kan huske, er å kjøre av veien og at bilen havner i et vann + synker:( Får faktisk pusteproblemer bare av tanken....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 om jeg ikke kan si noe om småen siden det involverer han. så blir det og ikke greie og fullføre skolen/utdanningen. det er en stor stolpe i livet for meg nå og det er hovedmålet for drømmene mine
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Kan være enig med deg der.. Har angst for å drukne... Å kommi i en alvorlig bilulykke er vel det verste tror jeg.. Har kjørt på elg en gang og det gikk bra heldigvis... Grøsser bare ved tanken...
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Uff ja, fryktelig tanke Har hatt mareritt om å få etsende stoffer sølt på meg, ikke noe hyggelig det heller...
Slalotte Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Egentlig å miste sønnen min, mamma og samboern min.. Men hvis det skulle vært meg så er det verste som kunne skje at jeg hadde dødd fra samboern min, mamma og sønnen min.. Går vel ut på det samme, men blir det..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Få ALS =0( mens grusomme sykdommen som finnes.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Ikke mens haha men mest =0)
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Brannskader er også fælt å tenke på.. Da jeg var 12 år fikk jeg en kjele med kokende vann over knærne.. ikke mye hyggelig med 2. og 3. grads forbrenning og væskende sår til de grader.. knea var så stive at jeg ikke klarte å bøye de på en uke.. :S
Blåmandag¤ Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Akkurat det med å havne under vann i bilen og drukne har også vært noe jeg har tenkt på innimellom.. Det og å brenne inne
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Min største frykt er at jeg aldri skal komme meg videre i livet mitt, sånn rent følelsesmessig. Det grøsser jeg på ryggen av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå