1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hadde positiv el test 27 nov..dagen etter nagativ..normalt vil jeg tro..men idag tok jeg en ny test å dne var positiv igjen..Hva kan det være??Føler meg eldendig i formen..vært ett par uker nå.Svimmel trykk i hodet .. men hadde jo mensen 13 okt og 17 nov så kan jo ikke være gravid.. Hører jo om de som blør selv om man er gravid.. Men.... Hmm.. noen som har opplevd det samme??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 hmm.. dette var merkelig.. kan jo være at du rett å slett sliter med en virus innfeksjon..? kan jo hende at du akkurat er blitt gravid å at el testen slår ut på d? eller at du har to el på en sykluss:) har du tatt en grav test sånn bare for å være helt sikker? vist el 27 så har du ikm i neste uke:) blir spennede å se:)
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Ja veldig rart.vært å tatt blodprøver for jern og blodprosent men viste ikke noe gale så skal tilbake midten av mnd å ta noen nye..pleie ikke gå med trykk i hodet men har gjort det nå i litt over en mnds tid!! Ekkelt.. Blødd neseblod 2 ganger da ble jeg ennå reddere.. men i og med at jeg har hatt mens så skjønner jeg ikke så mye.. Leser jo her inne at noen som har mens selv om man er gravid..Men...ikke vet jeg.men el testen 27 nov var veldig positiv og den idag også.... merkelig...men ikke vært de andre dagene..har testet bae for å sjekke.. tok en graviditets test for en uke siden. men den var negaitiv..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 hcg tre dobler seg jo på to dager så vist det er en uke siden du testet ville jeg nok testa en gang til:)
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 ja..men er jo ennå en uke til mens egentlig skal komme..hvis jeg tenker utifra forrige el test..men har ikke hatt sex siden slutten av nov... så kan jo pokker med ikke være gravid da.. mens 17 nov jo..what ..er det mulig?!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 en venninne av meg viste ikke at hun var gravid før hun var 4 månter på vei... for hun hadde vanlig mens hele svangerskapet,.. ikke veldig vanlig men d skjer:P å vist el 27 stemmer så ta en test i neste uke:) xxxx fingrene for deg:)
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2008 Helt lik positiv el test nå ikveld og ...Hmm...Noen flere som har opplevd det??
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 En vennine av meg hadde mensen helt normalt heile veien, men så tok hun en test for hun følte seg uvell.. Å hun var 4 mnd på vei, å hadde hatt det helt normalt alle di 4 mnd'ene Så ja, det kan godt være.. Masse lykke til Mammaen til <3gullgutten<3
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2008 Ååååå:-9 Rare greier.. jeg hadde jo mens 17 nov men har jo ikke vært helt i form på en mnd nå ca.. Voldsomt trykk i hodet .svimmel og mye greier..har ike hatt sex siden 30 okt da..Hmm....
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Ja, det hørres jo ganske rart ut då.. Får vell egentligt bare håpe på at du er det Ingenting som er bedre enn det.. Det har jo skjedd me noen, så man vett aldri Du får bare forsette å ha sex, rett å slett.. Skjer lide viss du ikke har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå