Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Har helt avskrevet at jeg kan være gravid. For guds skyld, jeg er da godt preventert med kobber plantet inn i kroppen! Men hvorfor får jeg ikke da mensen? Idag hadde jeg virkelige kramper i livmora. "Ja, da var vi igang", tenkte jeg, men alt jeg har sett idag er litt rosa slim på papiret. Hvor i pokker blir det da av mensen min? Og hva betyr dette rosa slimet? Jada, Jada, jeg har vært her inne lenge nok og kan svare for dere: "Ta en test!". Nei, hvorfor ta en test når man kan leve i dette vakumet?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Du kan få min, fått første etter at jeg fødte....herremin, det vil jo ingen ende ta. Kommer til å bli et blekt skyggebilde av meg selv ved juletider:(
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Uff! Nei du, er sikkert noen andre med kort mens som vil gi meg sin! Tror de 3 første gangene jeg hadde mensen etter fødselen varte 14 dager hver - men så ble det bedre igjen! ...hvis det er noen trøst da HI
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Du kan få min! Jeg er forsåvidt nettopp ferdig, men om du kan vente en tre ukers tid, så skulle det vel gå fint? Håper selv på et blått kryss til jul, hihi;-) (Bortsett fra at mannen min er borte den uka jeg har muligheter for å oppnå det, men hei... el kan jo dukke opp når som helst i følge dib! ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Njaa, passer litt dårlig, jeg må nemlig ha mensen nå. Men takk som byr Hehe... Leste et sted at orgasmer kan gjøre at man får flere eggeløsninger, men om det holder stikk vet jeg jo ikke! Skal krysse fingrene for at du får et blått kryss så fort som mulig - og skulle jeg slumpe til å få et før deg kunne vi kanskje bytte da
Yarn Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Hørte rykter om en Tante Rød som lusket forbi bensinstasjonen her? Kan det være henne du søker?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Her ute lusker den røde fare støtt og stadig, skal jeg hilse fra deg HI?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Kjøpte hun pølser og hamburger? Isåfall vil jeg regne med det er henne, for slik mat får hun skjelden hjemme! Typisk. Vel, ser du henne så send henne hjem! HI
Yarn Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Ja, hun gjorde det. Skal stikke bort og se om hun er der enda. Skal si hun er dypt savnet, men det tror hun vel neppe på?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Da etterlysningen ikke ga resultater så jeg meg nødt til å gå til innkjøp av Clear Blue. Det viste seg imidlertid at den ugudelige Tante Rød har tatt ferie, jeg er i det minste ikke gravid.
giggsi Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har funnet den! Jeg har din og. Blør for 2 etter jeg fikk den igjen. Så hent den så fort du kan.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #12 Skrevet 4. desember 2008 Isåfall vil det ikke bli utbetalt noen dusør da jeg anser at du er like mye tjent med situasjonen som meg! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå