Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Blir litt deppa over at de ikke kom til rette i dag. Hun har jo ingen andre vintersko og jeg liker ikke at hun kun har forete gummistøvler på ute nå. Hvis noen hadde fått de med hjem ved en feiltakelse burde de vel blitt returnert i dag.....
Mom2Two Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Vi fikk igjen Reimadressen etter en uke. Da lå den fortsatt fuktig i samme pose de hadde tatt den med hjem i. Kan det være en pappa som har barna på samvær? Ikke for å dømme, men fedre er mye sløvere med sånt, og om han har dem en uke, så kan det jo fort hende? Hender ofte at også besteforeldre som henter tar med mye feil hjem. Utrolig irriterende.
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Uff da så kjedelig.. Heg opp en streng lapp... Er utrolig teit av folk å stjele i bhg assa, hvis det er tilfellet..
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Åh, jeg vet hvor ufattelig irriterende det er! I fjor "forsvant" Reimadressen til eldste i bhg. Sånn helt i slutten av februar, så det var surt å bruke penger på ny vinterdress. Nevnte jeg at dressen som på mystisk vis ble borte, trass i all merkingen med spritdusj på stoffet kostet meg 1299 kroner?! Møkkaforeldre! *fortsatt sinna*
miapia Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Mange sløve foreldre... mange pappaer som ikke aner hvordan klærne til ungene ser ut. Hør med de ansatte hvem som har like sko,(gjerne forskjellige str. og hør om de kan spørre alle de i løpet av dagen) Event. ringe de som har syke barn... Er de merket ommer de vel til rette? Stor barnehage?
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Ja jeg skal se an til mandag. Vi reiser jo bort fredag morgen så da går det jo greit. Hun har vinterstøvler til bruk hjemme. Hvis de ikke er på plass da skal jeg legge en lapp i hver eneste hylle.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Det er 4 avdelinger og jeg har endevendt hele bhg. Jeg kjøpte de mandag kveld så lykken var kortvarig kan man vel si. De har allerede ringt alle som ikke kom i dag. Jeg var vel det man kan kalle rimelig sur....
miapia Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Fy søren så irriterende... heng opp lapp med bilde av skoene???
'utakknemlig bitch' Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 forstår problemstillingen din. snuppa fikk nye fine viking goretex vintersko og de forsvant i barnehagen og kom aldri til rette igjen. til tross for lapper og mer til. så måtte ut å kjøpe nye
Gjest *jul* Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Sånt er så typisk!! I fjor mistet vi et par dyre votter (kostet vel en 4-500 kroner) i barnehagen. Det er da jeg lurer på om noen stikker av dem... eller om folk virkelig er så sløve at de ikke leverer tilbake om de har fått med seg feil hjem. Jeg ser liksom ingen grunn til at folk ikke skal levere tilbake, jeg da.... Sikkert noe sånt som har skjedd med de skoene - at noe har fått med feil eller noe og kanskje synes det er å flaut at de ikke leverer dem tilbake, kanskje? Gudene vet.. Det er jo nesten så man føler man har lyst til å stille barnehagen ansvarlig når dyrere ting blir borte. De burde jo passe litt på de også. Kan jo ikke være meningen man skal kjøpe nye sko og plagg... Har forøvrig VELDIG god erfaring i fra en annen barnehage, der barnehagen tok stort ansvar for gjenglemte og bortkomne ting. Hver uke hang de opp alt som var uten eier på en klessnor i gangen, eller oppi kasser, og vi slapp nærmest ikke inn før vi hadde gått igjennom og funnet det som var vårt, mens barnehagetanten stod og passet på. Jeg synes faktisk det var litt greit, sånn fikk vi orden i sakene. Hadde man da glemt å navne noe, så ble jo det såpass flaut at man var mer påpasselig deretter...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Kan jo være som med prinsessa min sine sko. Lille venninne hennes hadde dratt hjem med hennes sko. Var deserre syk en periode etter det men da hun kom tilbake kom også skoene til jenta mi tilbake.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Alle med syke barn hjemme er kontaktet. Ingen sko der.... Og en annen ting er at man leverer andre sine ting selv om ungen er syk.
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 Syns det er utrolig sløvt av folk uansett jeg... Og hvorfor veit ikke mannfolka hva unga har da? Mannen min veit da hva snuppa har.. Og har hun på seg noe i bhg som han ikke veit om så forteller jeg han det hvis han skal plukke henne opp på veien hjem:)
miapia Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Tror du har en unik mann :-) Min er fargeblind, og klarer ikke å se forskjell på rosa/lilla/lyserød osv.... Når det er sagt er hver minste sokk merket så han tar ikke med feil :-) Når det er sagt kan en på ingen måte kreve at personalet tar ansvar for klærne til ungene og hindrer andre foreldre i å ta feil. Det har de ikke resurser til hos oss!
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 hehe kanskje jeg er heldig:) Sokker er ikke merka her med mindre det er hjemmestrikka ullsokker,men alt annet er merka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå