Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 som etter ti uker slipper den feite magen sin ut i det fri og tror det er gravidmage når det egentlig bare er det samme gamle fettet. Og som hele tiden gnåler om hvor stor mage de har fått. Det har de jo hatt hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg ler av sånne som deg jeg hovedinnlegger.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 ...og endelig har HI sett seg i speilet og innsett hvordan hun virkelig er!!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Hvis du ikke har annet å le av, så synes jeg oppriktig synd i deg. Stor bli-bra-klem til deg. Håper du får bedre sans for humor i julegave.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er faktisk enig med HI her jeg, er komisk når man vet at det bare er fett eller luft som buler ut!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 så snillt å le av sånne som meg, jeg er feit og sånn er det. Var ikke mange ukene på vei når de skjøre magemusklene mine bare slapp taket og gav etter, var ca ett år etter forige graviditet at jeg ble gravid igjen, og hadde masse kg igjen å slanke bort. Så i uke 12 så jeg ut som om jeg iallefall var halveis og fett på resten av kroppen har jeg og. Når folk blir "fascinert" over den store magen så sier jeg at den magen jeg har er fordi jeg er overvektig, da babyen er bare noen knappe cm stor enda.. Kan ikke helt forstå hva som er morsomt med det, ikke hyggelig å være overvektig, ikke bra for babyen, osv ser ikke at det er så mye annet enn dumt og trist, og det tror jeg du også syns HI, du bare ler av skadefro, du gotter deg over at noen er overvektige, og ler med heksfryd for at du slipper selv. Men en bombe for deg, jeg var MAGER etter min første fødsel, og vert slank og tynn hele livet, det er først det siste året jeg har vert tjukk, og dette sitter ganske hardt på kroppen, her må det jobbes og svettes, ingenting gratis, så jeg advarer deg, plutselig er du feit sjøl Hilsen tidligere babe som nå sender laaange blitt etter lekre og smekre damer og bare gleder meg til den dagen jeg kan bli slank igjen, for det ER ikke morsomt å være overvektig, så den latteren du har gjør bare at du taper ansikt, for alle som er over 14 år i hodet, skjønner at du ler for å være slem, slem med overlegg, du LIKER å være slem mot andre, du nyter det, det kalles sadisme. Stakkars deg
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Det er ikke det jeg syns er morsomt, det er ikke morsomt med de som sliter med overvekt. Det som er komisk for meg er de som stikker magen fram, og sier herregud så stor jeg er alt, og prøver å overbevise folk rundt seg at det er babymage og ikke bare fett og luft.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Selv om man er overvektig så får man også en større /oppblåst mage i begynnelsen av graviditeten. Men er ikke sikkert den ser større ut for deg fordi du syns den var stor i utgangspunktet, men man merker gjerne sånt selv.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Du er faen meg skadet i hodet ditt! Skjønner ikke hva som får deg til å lire av deg sånne ting. Dette er et forum for gravide. Kan du ikke heller legge inn sånn dritt et annet sted? Si det til ditt eget tjukke hode. Og nei jeg er ikke feit. Bare dritt lei sånne møkkahuer som deg, som tror at jo mer dust man er jo mer morsom er man.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Du skjønner virkelig ikke en dritt du!!! For det første så er ikke dette forumet bare for gravide, også for oss som har født! For det andre skjønner du det tydligvis ikke, det er IKKE morsomt med de som sliter med overvekt, noe jeg har gjort selv!!! Det som er litt morsomt er de som plutselig slipper ut magen når de er kort tid på veg, og sier det er babymagen, akkurat den samme magen de har strevd for å holde inne før de blei gravide! Jeg fikk selv større mage fort, både luft og fett jeg hadde fra før, men jeg skjulte den alikevel som jeg hadde gjort før jeg blei gravid!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #13 Skrevet 4. desember 2008 Men det er jo "baby-mage" når man ikke lenger klarer å holde den inne som man har gjort før? Selv om det bare er lusft inni der så er det jo pga babyen? Man slipper jo som regel ikke ut fett-magen med vilje da:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #14 Skrevet 4. desember 2008 Du blir sikkert tjukk en dag du også HI, du er jo allerede tjukk i hue..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 Stakkars HI, du må være forferdelig usikker på deg selv som har et slikt behov for å rakke ned på andre. Helt sikker på at du er helt perfekt? Vær forsiktig med å mobbe andre på denne måten. Du vet ikke hvor mye det sårer dem som sitter hjemme å leser. Tenk litt lenger enn din egen nesetipp.
Antinissen Skrevet 4. desember 2008 #16 Skrevet 4. desember 2008 På seg selv kjenner man andre, skjønner jeg, HI..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #17 Skrevet 4. desember 2008 Helt enig med deg, HI!!! Det er latterlig
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #18 Skrevet 4. desember 2008 Vi kan jo kjøpe en av de T-skjortene til HI med " Du er stygg, jeg er feit. Jeg kan slanke meg......" He-he.... Har selv hatt anorexi, er normalvektig nå og har vært det i fler år, men det er bedre å være litt tung enn å la mat og trening styre hele livet....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #19 Skrevet 4. desember 2008 Og fordi jeg ikke deler samme barnslige synspunkt som deg tror du med en gang at jeg er feit???? Er faktisk helt vanlig størrelse jeg:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #20 Skrevet 4. desember 2008 Til alle dere hårsåre nek! Har jeg sagt at jeg ler av tjukke folk? Jeg ler av at feite kvinner plutselig strutter av stolthet over en mage de skjulte godt for få uker siden. Og som kaller dette "gravidmage" når det i virkeligheten bare er den samme gamle magen. HI
mamman til pia, eli og mari Skrevet 4. desember 2008 #21 Skrevet 4. desember 2008 bare ett spørsmål HI.. Hvordan vet du at dem er så feite da?? jeg selv hadde 5mnd gravid mage rundt uke 12 og nå som jeg er i uke 20 ser jeg jaggu ut som jeg er 9mnd på vei. som du sikkert klarer og legge sammen selv med nicket mitt så er det 2 JA 2 dær inne og di får oftere stor mage tidligere..så vær nu forsiktig før du dømmer noen.. tror nu heller du må gå inn i deg selv litt og tenke virkelig hardt etter og så tenke har æ det så jævlig at jeg må rakke ned på andre som har fått magen før meg...
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 4. desember 2008 #22 Skrevet 4. desember 2008 Du er jo direkte ufin du jo ;P MEN jeg skal ikke la meg provosere for det er jo det du vill med innlegget ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå