ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Spør her og jeg for jeg fikk så dårlig respons på skravleforumet! En venninne av meg tror hun er gravid...er, var... I natt begynte hun å blø og hun sier blodet var brunt og litt klumpete. Det kom en del, men ingenting nå. Hun hadde vondt i høyre side av magen. Tror dere dette var en SA? Jeg trodde det helt til hun sa blodet var brunt... Har opplevd en sa selv og syns å huske at blodet var helt rødt da. Hun var til legen men fikk ikke særlig til hjelp... Syns så synd på henne...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 har hun fått positiv grav test?
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Ja, hun tok en test hjemme nå ikveld og den var positiv.
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har opplevt det samme, å det var SA.. Å siden hun testet postivt nå ikveld så er det nok det.. Off, ikke kjekt i det heile tatt
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 Triste greier. Fikk melding av henne nå at hun begynte å blø mer... mer enn hva hun pleier å gjøre under mensen... Så da er nok alt håp ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå